pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Polecamy - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing

Książki o zarządzaniu i marketingu

Wybrane nowości w kategorii "Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

okładka podręcznika - Kwalifikacja EKA.05. Prowadzenie - Bożena Padurek
Bożena Padurek, Małgorzata Szpleter
49.22 
okładka książki - Zarządzanie majątkiem i długiem - Daniel Budzeń
Daniel Budzeń, Bartosz Edwarczyk, Kamilla Marchewka-Bartkowiak
56.56  68.00  11.44 
okładka książki - Zarządzanie organizacją od kryzysu - Joanna Jasińska
Joanna Jasińska
60.81  63.59  2.78 
okładka książki - Marka Agenta - Łukasz Kruszewski
Łukasz Kruszewski
43.15  45.24  2.09 

Bestseller w kategorii "Książki - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

okładka książki - Świadome przywództwo - Damian Krasnosielski
Damian Krasnosielski, Martin Nowak
15.95  29.90  13.95 
okładka książki - E-marketing. Współczesne trendy. - Jarosław Królewski
Jarosław Królewski, Paweł Sala(red.)
73.82  79.00  5.18 
okładka książki - Content marketing. Od strategii - Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
27.44  35.27  7.83 
okładka książki - Techniki negocjacji i wywierania - Michał Chmielecki
Michał Chmielecki
30.88  44.90  14.02 
okładka książki - Systemy informacyjne i zarządzanie - Seweryn Spałek
Seweryn Spałek (red.)
36.27  38.03  1.76 
okładka książki - Sprzedaż w gastronomii cz. 1-2 - Jan Marek Mołoniewicz
Jan Marek Mołoniewicz
130.40  179.05  48.65 
okładka książki - Cyfryzacja w zarządzaniu - Aleksandra Laskowska-Rutkowska
Aleksandra Laskowska-Rutkowska (red.)
57.41  69.00  11.59 
okładka książki - Hipnotyczny Marketing - Joe Vitale
Joe Vitale
37.26  39.07  1.81 
okładka książki - Kompendium zarządzania szkoleniami - Paweł Kopijer
Paweł Kopijer
40.77  49.00  8.23 
okładka książki - Zarządzaj swoim czasem Jak skupiać - Jake Knapp
Jake Knapp, John Zeratsky
30.88  44.90  14.02 
okładka książki - Audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie - Kazimiera Winiarska
Kazimiera Winiarska
71.69  77.00  5.31 
okładka książki - Zarządzanie silną marką - Marzanna K. Witek-Hajduk
Marzanna K. Witek-Hajduk (red.)
58.28  69.00  10.72 
okładka książki - Twoje pieniądze (książka + DVD) - Wojciech Nowicki
Wojciech Nowicki, Artur Kalicki, Ks. Adam Prozorowski
35.54  39.90  4.36 
okładka książki - Zrozumieć zespół. Fenomen małej - Wojciech Haman
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Obniżka ceny! 45.31  66.00  20.69 
okładka książki - MLM Marketing wielopoziomowy - John Kalench
John Kalench
26.83  39.90  13.07 
okładka książki - Najpierw rzeczy najważniejsze. - Stephen R. Covey
Stephen R. Covey, Roger A. Merrill, Rebecca R. Merrill
31.75  44.90  13.15 
okładka książki - Dobra strategia zła strategia. - Richard P. Rumelt
Richard P. Rumelt
Obniżka ceny! 23.12  39.90  16.78 
okładka książki - MBA w dziesięć dni. Praktyczny - Steven A. Silbiger
Steven A. Silbiger
40.30  59.90  19.6 
okładka książki - Marketing. Podręcznik akademicki - Eugeniusz Michalski
Eugeniusz Michalski
73.83  79.00  5.17 
okładka książki - Brand impulse - Grzegorz Kosson
Grzegorz Kosson
33.18  44.00  10.82 
okładka książki - Nigdy się nie poddawaj! Receptura - Donald J. Trump
Donald J. Trump, Meredith McIver
23.18  34.90  11.72 
okładka książki - Zarządzanie wartością spółki - Jan K. Bielecki
Jan K. Bielecki, Leszek Pawłowicz (red.)
74.04  89.00  14.96 
okładka książki - Psychologia zarządzania w organizacji - Anna M. Zawadzka
Anna M. Zawadzka (red.)
44.36  49.00  4.64 
okładka książki - Wypalenie zawodowe w procesie zarządzania - Łukasz Makowski
Łukasz Makowski, Agnieszka Michalska-Rechowicz, Agnieszka Tomczyk
26.85  28.00  1.15 
okładka książki - Zasady zarządzania - Dariusz Jemielniak
Dariusz Jemielniak, Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak
52.67  59.00  6.33 
okładka książki - Rachunkowość zarządcza. Analiza - Dorota Dobija
Dorota Dobija, Małgorzata Kucharczyk
87.00  99.00  12 
okładka książki - Sztuka wojny - Sun-Tzu
Sun-Tzu, Sun Pin
20.88  29.90  9.02 
okładka książki - Marketing doświadczeń - Katarzyna Dziewanowska
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
46.50  49.00  2.5 
okładka książki - Marketing społeczny w organizacjach - Agnieszka Dejnaka
Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała
30.70 
okładka książki - Komunikacja społeczna w zarządzaniu. - Wojciech J. Maliszewski
Wojciech J. Maliszewski (red.), Kazimierz Czerwiński (red.), Hubert Paluch (red.)
29.05  36.40  7.35 
okładka książki - Sponsoring klucz do nowoczesnego - Marek Datko
Marek Datko
70.48  79.80  9.32