Księgarnia »
Polecamy - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing
Książki o marketingu | Książki o zarządzaniu firmą
Wybrane nowości w kategorii "Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"
Jeśli szukasz najlepiej sprzedających się nowości z kategorii Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing, to na tej liście znajdziesz najciekawsze pozycje o tej tematyce.
Bestseller w kategorii "Książki - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"
Zapoznaj się z przygotowanym zestawieniem najlepiej sprzedających się pozycji z działu Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing. Na tej liście znajdują się tytułu, które mogą być szczególnie interesujące.
Piotr Wyrębowski
27.83
Malwina Szczepkowska, Katarzyna Kozioł-Nadolna
68.62
Sławomir Doburzyński, Marek Dutkowski
53.63
Anna Tokarz-Kocik
58.07
Daniel Obajtek
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 59.90 zł
7. Trendy w działalności współczesnych organizacji. Technologie cyfrowe, zarządzanie, bezpieczeństwo
Jacek Woźniak (red.)
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 27.70 zł
Milena Le Viet-Błaszczyk
48.67
Chris Lukassen, Robbin Schuurman
72.95
Maria Sierpińska, Tomasz Jachna
79.38
Artur Olczak, Izabela Kołodziejczyk-Olczak (red.)
34.67
Jerzy Bogdanienko, Marcin Kuzel, Iwona Sobczak (red.)
29.05
Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
29.00
Leszek Kwieciński, Krystyna Moszkowicz, Jacek Sroka
17.96
Henryk Król, Antoni Ludwiczyński (red.)
70.27
Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski
37.21
Wiesław Kowalczewski (red.)
30.00
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski, Marek Pawlak (red.)
13.31
s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)
21.92
Halina Szulce (red.)
17.72
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
101.94
Paweł Swianiewicz, Urszula Klimska, Adam Mielczarek
26.31