pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Polecamy - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing

Książki o zarządzaniu i marketingu

Wybrane nowości w kategorii "Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

okładka książki - Strategiczne zarządzanie marketingiem - Ilona Penc-Pietrzak
Ilona Penc-Pietrzak
15.72  18.90  3.18 
okładka książki - Zarządzanie marketingowe. Aspekty - Ewa Waliczek
Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz
60.80 
okładka książki - Finanse, ekonomia i zarządzanie. - Joanna Nowakowska-Grunt
Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła, Bogdan
35.63 

Bestseller w kategorii "Książki - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

okładka książki - Key Account Management. Przygotowanie - Krzysztof Kałucki
Krzysztof Kałucki
49.99  69.90  19.91 
okładka książki - Świadome przywództwo - Damian Krasnosielski
Damian Krasnosielski, Martin Nowak
11.05  29.90  18.85 
okładka książki - E-marketing. Współczesne trendy. - Jarosław Królewski
Jarosław Królewski, Paweł Sala(red.)
71.24  79.00  7.76 
okładka książki - Techniki negocjacji i wywierania - Michał Chmielecki
Michał Chmielecki
28.89  44.90  16.01 
okładka książki - Decyduj! Jak podejmować lepsze - Chip Heath
Chip Heath, Dan Heath
40.51  54.90  14.39 
okładka książki - Marketing dla bystrzaków. W prostocie - Jeanette McMurtry
Jeanette McMurtry
33.06  49.00  15.94 
okładka książki - Czarodzieje rynku. Rozmowy z wybitnymi - Jack S. Dchwager
Jack S. Dchwager
49.83  70.00  20.17 
okładka książki - Wycena firmy. Storytelling i liczby - Aswath Damodaran
Aswath Damodaran
39.26  54.90  15.64 
okładka książki - Nigdy się nie poddawaj! Receptura - Donald J. Trump
Donald J. Trump, Meredith McIver
23.91  34.90  10.99 
okładka książki - Outsourcing w zarządzaniu zasobami - Katarzyna Nowicka
Katarzyna Nowicka
42.56  45.00  2.44 
okładka książki - Planowanie dziedzictwa - Gregory Ashworth
Gregory Ashworth
49.73  55.00  5.27 
okładka książki - Sztuka wojny - Sun-Tzu
Sun-Tzu, Sun-Pin, Ralph D. Sawyer
30.30  37.00  6.7 
okładka książki - Zarządzanie projektami. Krok po - Mariusz Kapusta
Mariusz Kapusta
27.95  39.90  11.95 
okładka książki - Wykorzystanie analizy interesariuszy - Aldona Frączkiewicz-Wronka
Aldona Frączkiewicz-Wronka (red.)
Obniżka ceny! 29.04  33.00  3.96 
okładka książki - 12 kroków uczciwej sprzedaży - Honorata Stolarzewicz
Honorata Stolarzewicz, Grzegorz Pollak
19.40  49.00  29.6 
okładka książki - Leksykon zarządzania - Artur Olczak
Artur Olczak, Izabela Kołodziejczyk-Olczak (red.)
34.67  42.00  7.33 
okładka książki - Kompendium wiedzy o marketingu - Bogna Pilarczyk
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)
44.90 
okładka książki - Inwestowanie w personel - Zbigniew Ścibiorek
Zbigniew Ścibiorek
15.64  20.00  4.36 
okładka książki - Audyt w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Piotr Jedynak
Piotr Jedynak (red.)
20.00  31.00  11 
okładka książki - Etyka w biznesie - s. Małgorzata Borkowska
s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)
21.92  23.00  1.08 
okładka książki - Podręcznik coachingu - Sara Thorpe
Sara Thorpe, Jackie Clifford
33.32  44.90  11.58 
okładka książki - Podstawy kierowania organizacją - Tadeusz Zawadzak
Tadeusz Zawadzak
27.93  29.80  1.87