Księgarnia »
Polecamy - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing
Książki o zarządzaniu i marketingu
Wybrane nowości w kategorii "Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"
Jeśli szukasz najlepiej sprzedających się nowości z kategorii Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing, to na tej liście znajdziesz najciekawsze pozycje o tej tematyce.
Waldemar Bojakowski
50.44
Bestseller w kategorii "Książki - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"
Zapoznaj się z przygotowanym zestawieniem najlepiej sprzedających się pozycji z działu Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing. Na tej liście znajdują się tytułu, które mogą być szczególnie interesujące.
Justyna Patalas-Maliszewska, Jerzy Pokojski
66.39
Ewa Stawiarska, Danuta Szwajca, Mirosław Matusek, Radosław Wolniak
55.48
Katarzyna Łukasiewicz, Piotr Pietrzak (red.)
69.35
Wojciech Pizło (red. nauk.)
60.20
Kelley David, Utley Jeremy, Klebahn Perry
62.82
Thomas H. Davenport, Nitin Mittal
53.86
Monika Kostera, Paweł Krzyworzeka, Marta Połeć
63.77
Magdalena Kowalska
66.39
Klaudyna Maciąg
50.69
Iwona Foryś, Barbara Batóg, Beata Bieszk-Stolorz, Małgorzata Guzowska, Krzysztof Heberlein
51.21
Grzegorz Filipowicz
81.59
21. Zagadki heurystyk decyzyjnych. Poznaj proste reguły, które pomagają podejmować roztropne decyzje
Gerd Gigerenzer, Peter M. Todd
72.40
Ken Blanchard, Michael O Connor
23.46
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
58.71
Leszek Kwieciński, Krystyna Moszkowicz, Jacek Sroka
17.96
Henryk Król, Antoni Ludwiczyński (red.)
63.77
Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski
36.85
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski, Marek Pawlak (red.)
13.31
Halina Szulce (red.)
17.72
Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
24.65
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
94.67
Teresa De Noronha Vaz, Jacques De Viaene, Marek Wigier
43.64
Paweł Swianiewicz, Urszula Klimska, Adam Mielczarek
26.31