pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Polecamy - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing

Książki o zarządzaniu i marketingu

Wybrane nowości w kategorii "Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

okładka książki - Rola, miejsce i znaczenie zarządzania - Mirosław Czapiewski
Mirosław Czapiewski, Jędrzej Strumiłło
32.76 
okładka książki - Content marketing. Od strategii - Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
26.98  35.27  8.29 
okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Teoria - Anna Pluszyńska
Anna Pluszyńska, Agnieszka Konior, Łukasz Gaweł
52.72  56.64  3.92 
okładka książki - Systemy informacyjne i zarządzanie - Seweryn Spałek
Seweryn Spałek (red.)
38.03 

Bestseller w kategorii "Książki - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

okładka książki - Sprzedaż w gastronomii cz. 1-2 - Jan Marek Mołoniewicz
Jan Marek Mołoniewicz
128.45  179.05  50.6 
okładka książki - Cyfryzacja w zarządzaniu - Aleksandra Laskowska-Rutkowska
Aleksandra Laskowska-Rutkowska (red.)
57.41  69.00  11.59 
okładka książki - Komunikacja marketingowa na rynku - Anna Rogala
Anna Rogala, Bogna Pilarczyk
64.05 
okładka książki - Kanban - Marcus Hammarberg
Marcus Hammarberg, Joakim Sunden
43.20  67.00  23.8 
okładka książki - Zarządzanie różnorodnością - Urszula Jeruszka
Urszula Jeruszka, Mariola Wolan-Nowakowska
54.92  59.00  4.08 
okładka książki - Zarządzanie bezpieczeństwem miejskiej - Ewa Kulińska
Ewa Kulińska, Dariusz Masłowski
54.92  59.00  4.08 
okładka książki - Sztuka strategii. Teoria gier w - Avinash K. Dixit
Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
34.54  49.90  15.36 
okładka książki - Granice przywództwa - Henry Cloud
Henry Cloud
38.40 
okładka książki - Zarządzanie kryzysowe. Dobre praktyki - Romuald Grocki
Romuald Grocki
39.75  45.00  5.25 
okładka książki - Zarządzanie procesem produkcji - Ewa Kulińska
Ewa Kulińska, Adam Busławski
54.92  59.00  4.08 
okładka książki - Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej - Reid Hoffman
Reid Hoffman, Chris Yeh, Bill Gates
33.12  49.00  15.88 
okładka książki - Esencjalista. Mniej, ale lepiej - Greg McKeown
Greg McKeown
31.08  44.90  13.82 
okładka książki - Public Relations. Wizerunek. Reputacja. - Wojciech Budzyński
Wojciech Budzyński
32.53  44.90  12.37 
okładka książki - Sztuczna inteligencja i logika - Andrzej Kisielewicz
Andrzej Kisielewicz
64.47  69.00  4.53 
okładka książki - Kompendium metod i technik zarządzania. - Katarzyna Szymańska
Katarzyna Szymańska (red.)
49.75  59.00  9.25 
okładka książki - Metody aktywizujące w szkoleniach - Elaine Biech
Elaine Biech, Mel Silberman
83.41  99.00  15.59 
okładka książki - Sztuka wojny - Sun-Tzu
Sun-Tzu, Sun-Pin, Ralph D. Sawyer
25.40  37.00  11.6 
okładka książki - Organizacja pracy biurowej - Elżbieta Mitura
Elżbieta Mitura (red.)
37.83  40.00  2.17 
okładka książki - 21 cech skutecznego lidera - John C. Maxwell
John C. Maxwell
27.34  27.73  0.39 
okładka książki - Logistyka w przedsiębiorstwie - Czesław Skowronek
Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski
52.34  59.90  7.56 
okładka książki - Coaching krok po kroku - Marilyn Atkinson
Marilyn Atkinson, Rae T. Chois
34.22  47.00  12.78 
okładka książki - Wewnętrzna dynamika coachingu. - Marilyn Atkinson
Marilyn Atkinson, Rae T. Chois
34.22  47.00  12.78 
okładka książki - Gospodarka zapasami i magazynem - Katarzyna Grzybowska
Katarzyna Grzybowska
28.37  30.00  1.63 
okładka książki - Marketing szkół wyższych - Maciej Kolasiński
Maciej Kolasiński, Grażyna Nowaczyk
49.35 
okładka książki - 360-stopniowy lider - John C. Maxwell
John C. Maxwell
36.23  38.00  1.77 
okładka książki - Komunikacja marketingowa w turystyce - Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz
Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
30.00 
okładka książki - Zarządzanie wiedzą i innowacjami - Jerzy Baruk
Jerzy Baruk
31.30  39.00  7.7 
okładka książki - Inwestowanie w personel - Zbigniew Ścibiorek
Zbigniew Ścibiorek
15.64  20.00  4.36 
okładka książki - Kanały marketingowe - Louis W. Stern
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
35.30  69.00  33.7