pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Polecamy - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing

Książki o zarządzaniu i marketingu

Wybrane nowości w kategorii "Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

Jeśli szukasz najlepiej sprzedających się nowości z kategorii Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing, to na tej liście znajdziesz najciekawsze pozycje o tej tematyce.

okładka książki - Twoja firma w social mediach - Marcin Żukowski
Marcin Żukowski
40.86 
okładka książki - Dropshipping. Instrukcja Obsługi - Mateusz Grabowski
Mateusz Grabowski
51.89 
okładka książki - Nierejestrowana Działalność - Justyna Broniecka
Justyna Broniecka, Agnieszka Grzymała
99.10 

Bestseller w kategorii "Książki - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

Zapoznaj się z przygotowanym zestawieniem najlepiej sprzedających się pozycji z działu Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing. Na tej liście znajdują się tytułu, które mogą być szczególnie interesujące.

okładka książki - Nowoczesne zarządzanie. Podstawy - Katarzyna Łukasiewicz
Katarzyna Łukasiewicz, Piotr Pietrzak (red.)
69.35 
okładka podręcznika - Biznes i zarządzanie - ćwiczenia - Jacek Musiałkiewicz
Jacek Musiałkiewicz, Grzegorz Kwiatkowski
19.05 
okładka książki - Antropologia organizacji. Jak prowadzić - Monika Kostera
Monika Kostera, Paweł Krzyworzeka, Marta Połeć
63.77 
okładka książki - Matematyka dla studentów ekonomii, - Iwona Foryś
Iwona Foryś, Barbara Batóg, Beata Bieszk-Stolorz, Małgorzata Guzowska, Krzysztof Heberlein
51.21 
okładka książki - Podręcznik trenera. Biblioteka - Sławomir Jarmuż
Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski
36.85 
okładka książki - Praktyka zarządzania jakością - Jana Stofkova
Jana Stofkova, Stanisław Borkowski
23.32 
okładka książki - Kompendium wiedzy o marketingu - Bogna Pilarczyk
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)
63.77 
okładka książki - Winning odpowiedzi - Jack Welch
Jack Welch, Suzy Welch
31.73 
okładka książki - Inwestowanie w personel - Zbigniew Ścibiorek
Zbigniew Ścibiorek
15.64 
okładka książki - Etyka w biznesie - s. Małgorzata Borkowska
s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)
21.92 
okładka książki - Kanały marketingowe - Louis W. Stern
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
94.67 
okładka książki - Innovation in small firms and dynamics - Teresa De Noronha Vaz
Teresa De Noronha Vaz, Jacques De Viaene, Marek Wigier
38.88