pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Polecamy - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing

Książki o marketingu | Książki o zarządzaniu firmą

Wybrane nowości w kategorii "Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

Jeśli szukasz najlepiej sprzedających się nowości z kategorii Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing, to na tej liście znajdziesz najciekawsze pozycje o tej tematyce.

Bestseller w kategorii "Książki - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

Zapoznaj się z przygotowanym zestawieniem najlepiej sprzedających się pozycji z działu Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing. Na tej liście znajdują się tytułu, które mogą być szczególnie interesujące.

okładka książki - Trendy w działalności współczesnych - Jacek Woźniak
Jacek Woźniak (red.)
27.70 zł  24.95 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 27.70 zł
okładka książki - Marketing - Philip Kotler
Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev
120.75 
okładka książki - Marketing 6.0. Przyszłość jest - Philip Kotler
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
63.51 
okładka książki - Nowoczesne zarządzanie. Podstawy - Katarzyna Łukasiewicz
Katarzyna Łukasiewicz, Piotr Pietrzak (red.)
74.88 
okładka książki - Leksykon zarządzania - Artur Olczak
Artur Olczak, Izabela Kołodziejczyk-Olczak (red.)
34.67 
okładka książki - Komunikacja marketingowa w turystyce - Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz
Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
29.00 
okładka książki - Podręcznik trenera. Biblioteka - Sławomir Jarmuż
Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski
37.21 
okładka książki - Praktyka zarządzania jakością - Jana Stofkova
Jana Stofkova, Stanisław Borkowski
23.32 
okładka książki - Winning odpowiedzi - Jack Welch
Jack Welch, Suzy Welch
28.85 
okładka książki - Menedżeryzm. Strategie. Zarządzanie - Bohdan Gliński
Bohdan Gliński, Bolesław R. Kuc
13.85 
okładka książki - Inwestowanie w personel - Zbigniew Ścibiorek
Zbigniew Ścibiorek
15.64 
okładka książki - Etyka w biznesie - s. Małgorzata Borkowska
s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)
21.92 
okładka książki - Kanały marketingowe - Louis W. Stern
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
101.94