pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:

Książki o zarządzaniu i marketingu


okładka książki - Dobre praktyki zarządzania dokumentacją

Dobre praktyki zarządzania dokumentacją

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystanie metody Agile

Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystanie metody Agile

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
56.15  79.91  23.76 

okładka książki - Bezpieczeństwo publiczne. Zarządzanie informacją w działaniach Policji na rzecz bezpieczeństwa i porządku publicznego w Polsce

okładka książki - Instrumenty wsparcia rozwoju lokalnego - perspektywa nauk o zarządzaniu

okładka książki - Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
84.70  99.00  14.3 

okładka książki - Zarządzanie uczelnią cyfrową. Między utopią wolności a dystopią władzy

okładka książki - Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji

Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
73.01  79.00  5.99 

okładka książki - Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyk

okładka książki - Odporność organizacji. Cyfryzacja, bezpieczeństwo, innowacje

Odporność organizacji. Cyfryzacja, bezpieczeństwo, innowacje

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
59.86  65.00  5.14 

okładka książki - Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

okładka książki - Zrozumieć marketing

Zrozumieć marketing

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
40.86  59.00  18.14 

okładka książki - Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach

Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
53.41  58.00  4.59 

okładka książki - Marketing

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
92.74  139.00  46.26 

okładka książki - Marketing usług zdrowotnych. od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

okładka książki - Zarządzanie motywacją pracowników

Zarządzanie motywacją pracowników

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
40.09  48.00  7.91 

okładka książki - Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach

okładka książki - Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej

Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
48.66  69.00  20.34 

okładka książki - Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w Unii Europejskiej

okładka książki - Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 4

Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 4

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
72.98  99.90  26.92 

okładka książki - Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

Strona 1 z 68 : 12345...ostatnia» (1354 pozycji)