pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788388222818
ISBN: 83-88222-81-3
Data:2001-01-18
24.65 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o wieloaspektowym przedstawieniu procesu zarządzania, w którym uwzględniono klasyczne funkcje zarządzania, odrębności działalności i zarządzania w przedsiębiorstwie handlowym, a także rzeczowe oraz informacyjne uwarunkowania jego skuteczności.

Książka "Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym" - Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Cena 24.65 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.