pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788388222818
ISBN: 83-88222-81-3
Data:2001-01-18
Przecena!!! 24.65  35.28  10.63 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o wieloaspektowym przedstawieniu procesu zarządzania, w którym uwzględniono klasyczne funkcje zarządzania, odrębności działalności i zarządzania w przedsiębiorstwie handlowym, a także rzeczowe oraz informacyjne uwarunkowania jego skuteczności.

Książka "Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym" - Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Cena 24.65 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Sekret. Tajemnica wielkich liderów - okładka książki

Sekret. Tajemnica wielkich liderów

Ken Blanchard, Mark Miller
Produkty podobne:
Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki

Kompendium wiedzy o marketingu

Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)
Logistyka w przedsiębiorstwie - okładka książki

Logistyka w przedsiębiorstwie

Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski