pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
książka:

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301208608
ISBN: 978-83-0120-860-8
Data: 2019-10-22
Cena: 49.79  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 9.21 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach - Monika Czaplicka - opis książki:

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić "co trzeba". W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje "Wielkiego O!" - Osiągnięcia sukcesu.

A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4. Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: "Że co proszę "
Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.

Ludzie w sieci to nie tylko "słupki" i wykresy. To nie tylko liczby i "statystyki". To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.

W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.

Gdzie są Twoi klienci To zależy. Od czego Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie
Jak skuteczniej sprzedawać To zależy. Od czego Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować
Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.

Książka „Uwiedź klienta. Marketing w social mediach” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 204 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Uwiedź klienta. Marketing w social mediach"
Produkty podobne:
Content. Elementarna cząstka marketingu - okładka książki
Content. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski