Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 47
Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do...
47.23
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Polityka energetyczna jest jednym z filarów współczesnej gospodarki. Implikuje konieczność wypracowania swoistej doktryny tej polityki, która wykazywałaby związek rynku energetycznego z innymi strategicznymi segmentami rozwoju kraju. Szeroko...
41.55
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Introduction Management can be defined as all the activities and tasks undertaken by one or more persons for the purpose of planning and controlling the activities of others in order to achieve an objective or complete an activity that could not...
26.72
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Teoretyczne i praktyczne kompendium wiedzy o szczegółach procesu inwestycyjnego i współpracy z funduszami private equity venture capital. - przygotowania przedsiębiorcy biznesplan due diligence wycena spółki - umowa inwestycyjna - monitorowanie...
64.33
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing. Książka koncentruje się przede wszystkim na: relacjach organizacji z otoczeniem,...
54.53
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
24.38
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: MARINA ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Praca wszechstronnie i bardzo praktycznie przedstawia wiele aspektów procesów mediacji, ujmując je w kontekście relacji międzyludzkich, konfliktów, pracy zawodowej. Jej główne zalety to przydatność, ograniczenie nadmiaru teorii, liczne...
45.58
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo...
52.88
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale...
29.59
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Wpływ interesariuszy na proces podejmowania decyzji przez organizację publiczną jest zbadany w niewielkim stopniu; pozostaje ciągle terra incognita współczesnej teorii interesariuszy. Ponieważ sektor ochrony zdrowia znajduje się pod presją różnych...
33.00
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: MADO ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Współczesne miejsce pracy bogate jest w zjawiska osadzone w interakcjach czyli oddziaływaniu jednych ludzi na drugich. W kontekście wykonywania pracy która jest dobrem szczególnie cennym w gospodarce jej deficytu istotna okazuje się wiedza na...
28.49
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania planowania i wdrażania owych projektów politycznych gdzie...
28.49
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu że mamy do czynienia z kompletną...
37.98
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się przede wszystkim na...
73.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania środowiskowego. Przedstawiono w nim doraźne i prewencyjne działania wpływające na kształtowanie i jakość środowiska. Autorzy omówili w książce: gospodarowanie powierzchnią Ziemi i...
53.69
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników...
54.53
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: WIG-Press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Nie tak dawno byłem w hotelu Nikko w San Francisco jako korespondent The Wall Street Journal. Między jednym a drugim wywiadem przeglądałem pocztę elektroniczną od swoich czytelników (kontakty te to dla mnie prawdziwa kopalnia informacji). Tego...
68.00
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat narzędzi wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, jakimi są prognozowanie i symulacja. Omówiono w nim między innymi techniki prognozowania na podstawie modelu ekonometrycznego i analizy...
56.88
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz...
54.53
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
The fundamental research, the results of which are presented is the book, is aimed at identifying and estimating relations between fluctuations of business activity and changes in electricity consumption. Autor s relevant and innovative...
29.67
Wyślemy w czasie: 24 h