pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 47


okładka książki - Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do...
47.23 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ekonomia i zarządzanie energią a rozwój gospodarczy

Ekonomia i zarządzanie energią a rozwój gospodarczy

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Polityka energetyczna jest jednym z filarów współczesnej gospodarki. Implikuje konieczność wypracowania swoistej doktryny tej polityki, która wykazywałaby związek rynku energetycznego z innymi strategicznymi segmentami rozwoju kraju. Szeroko...
41.55 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Management for efficiency

Management for efficiency

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Introduction Management can be defined as all the activities and tasks undertaken by one or more persons for the purpose of planning and controlling the activities of others in order to achieve an objective or complete an activity that could not...
26.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Inwestycje. Private Equality   Venture Capital

Inwestycje. Private Equality Venture Capital

Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Teoretyczne i praktyczne kompendium wiedzy o szczegółach procesu inwestycyjnego i współpracy z funduszami private equity venture capital. - przygotowania przedsiębiorcy biznesplan due diligence wycena spółki - umowa inwestycyjna - monitorowanie...
64.33 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metody organizacji i zarządzania. Kształtowanie relacji organizacyjnych

Metody organizacji i zarządzania. Kształtowanie relacji organizacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing. Książka koncentruje się przede wszystkim na: relacjach organizacji z otoczeniem,...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania finansowe i organizacyjne. Tom 3

Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania finansowe i organizacyjne. Tom 3

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
24.38 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji i negocjacji. Zagadnienia psychologiczne i komunikacyjne

Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji i negocjacji. Zagadnienia psychologiczne i komunikacyjne

Książka. Wydawnictwo: MARINA ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Praca wszechstronnie i bardzo praktycznie przedstawia wiele aspektów procesów mediacji, ujmując je w kontekście relacji międzyludzkich, konfliktów, pracy zawodowej. Jej główne zalety to przydatność, ograniczenie nadmiaru teorii, liczne...
45.58 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Reklama produktów i usług bankowych. Jej perswazyjność i konsekwencje

Reklama produktów i usług bankowych. Jej perswazyjność i konsekwencje

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo...
52.88 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Asertywność menedżera

Asertywność menedżera

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale...
29.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wykorzystanie analizy interesariuszy w zarządzaniu organizacją zdrowotną

Wykorzystanie analizy interesariuszy w zarządzaniu organizacją zdrowotną

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Wpływ interesariuszy na proces podejmowania decyzji przez organizację publiczną jest zbadany w niewielkim stopniu; pozostaje ciągle terra incognita współczesnej teorii interesariuszy. Ponieważ sektor ochrony zdrowia znajduje się pod presją różnych...
33.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Dynamika zespołów pracowniczych w przedsiębiorstwie usługowym. Studium socjologiczne

Dynamika zespołów pracowniczych w przedsiębiorstwie usługowym. Studium socjologiczne

Książka. Wydawnictwo: MADO ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Współczesne miejsce pracy bogate jest w zjawiska osadzone w interakcjach czyli oddziaływaniu jednych ludzi na drugich. W kontekście wykonywania pracy która jest dobrem szczególnie cennym w gospodarce jej deficytu istotna okazuje się wiedza na...
28.49 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kryzys marketingu politycznego

Kryzys marketingu politycznego

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania planowania i wdrażania owych projektów politycznych gdzie...
28.49 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu że mamy do czynienia z kompletną...
37.98 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wstęp do prognozowania i symulacji

Wstęp do prognozowania i symulacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się przede wszystkim na...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie środowiskowe

Zarządzanie środowiskowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania środowiskowego. Przedstawiono w nim doraźne i prewencyjne działania wpływające na kształtowanie i jakość środowiska. Autorzy omówili w książce: gospodarowanie powierzchnią Ziemi i...
53.69 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zaufanie w zarządzaniu

Zaufanie w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Manifest Cluetrain. Koniec ery tradycyjnego biznesu

Manifest Cluetrain. Koniec ery tradycyjnego biznesu

Książka. Wydawnictwo: WIG-Press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Nie tak dawno byłem w hotelu Nikko w San Francisco jako korespondent The Wall Street Journal. Między jednym a drugim wywiadem przeglądałem pocztę elektroniczną od swoich czytelników (kontakty te to dla mnie prawdziwa kopalnia informacji). Tego...
68.00 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie

Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat narzędzi wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, jakimi są prognozowanie i symulacja. Omówiono w nim między innymi techniki prognozowania na podstawie modelu ekonometrycznego i analizy...
56.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - The cyclical behavior of the electricity market in Poland market leading indicators

The cyclical behavior of the electricity market in Poland market leading indicators

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
The fundamental research, the results of which are presented is the book, is aimed at identifying and estimating relations between fluctuations of business activity and changes in electricity consumption. Autor s relevant and innovative...
29.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 47 z 61 : «pierwsza...4546474849...ostatnia» (1212 pozycji)