pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci
książka:

Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 147x210 mm
EAN: 9788375612646
ISBN: 978-83-7561-264-6
Data: 2012-10-30
Cena: 23.53  Cena wydawcy: 34.90 zł Oszczędzasz: 11.37 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci - Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski - opis książki:

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.

Książka „Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci” - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT.

Książka posiada 164 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci"
Produkty podobne:
Przekonaj pracowników do dbania - okładka książki
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Dorota Szymańska, Marcin Szymański