pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Tytuł książki:

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Autor książki:

Henryk Mruk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 9788301169671
ISBN: 978-83-0116-967-1
Data: 2012-09-05
52.72  59.00  6.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: badania marketingowe segmentację rynku strategię produktu, dystrybucji, cen wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki reklamę i promocję plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Książka "Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa" - Henryk Mruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2012 r. Cena 52.72 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Henryk Mruk - autor m.in.:
Produkty podobne:
Marketing jednostek terytorialnych. - okładka książki

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady...

Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska (red.)
Od zmian globalnych do rozwoju - okładka książki

Od zmian globalnych do rozwoju lokalnego

Marek Lisiecki, Henryk Ponikowski (red.)