pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
książka:

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 9788301169671
ISBN: 978-83-0116-967-1
Data: 2012-09-05
Cena: 49.79  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 9.21 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa - Henryk Mruk - opis książki:

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: badania marketingowe segmentację rynku strategię produktu, dystrybucji, cen wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki reklamę i promocję plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Książka „Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 328 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa"
Henryk Mruk - autor m.in.:
Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Kompendium wiedzy o marketingu Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.);
Produkty podobne:
Zarządzanie strategiczne dla inżynierów. - okładka książki
Zarządzanie strategiczne dla inżynierów. Seria:... Grażyna Gierszewska, Barbara Olszewska, Jan Skonieczny
Zarządzanie przedsiębiorstwem - okładka książki
Zarządzanie przedsiębiorstwem Eugeniusz Michalski