pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 364 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788320820249
ISBN: 978-83-208-2024-9
Data: 2012-09-04
66.38 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

odręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Książka "Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 364 stron i została wydana w 2012 r. Cena 66.38 zł. Zapraszamy na zakupy!