pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Przemysław Modrzewski

Przemysław Modrzewski - autor


okładka książki - Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Przemysław Modrzewski, Mariusz Gąsiewski

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Każda działalność każda usługa ikażdy produkt wymaga reklamy. Internet zdnia na dzień staje się najbardziej popularnym iefektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90 internautów wPolsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy jak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Google AdWords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie
Przemysław Modrzewski

Google AdWords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Poradniki / Hobby; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem...
pozycja niedostępna