pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 46


okładka książki - Organizacja produkcji w przedsiębiorstwie

Organizacja produkcji w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Konkurencja produktów światowych oraz skracanie cyklu ich życia skłania przedsiębiorstwa do wprowadzania produkcji nowych wyrobów. Szanse zajęcia właściwej pozycji na rynku producentów mają przedsiębiorstwa, które przygotują swoje zdolności wytwórcze...
56.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektem. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Zarządzanie projektem. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak skutecznie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie projektami we współczesnym świecie nabrało więc szczególnego znaczenia, zwłaszcza w...
48.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie innowacjami. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Zarządzanie innowacjami. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele,...
57.31 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Bankowość. Instytucje, operacje, zarządzanie

Bankowość. Instytucje, operacje, zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawione zostały podstawowe zasady i uwarunkowania funkcjonowania systemu bankowego w powiązaniu ze zmianami i wyzwaniami wywołanymi przez trwający od 2007 roku kryzys finansowy. W czterech częściach omówione są kolejno:o...
55.46 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Realizacja strategii

Realizacja strategii

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc wiele koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się bardzo trudne. Autor poszukuje najskuteczniejszego sposobu wdrożenia strategii, pozwalającego...
52.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą. Czynniki i skutki

Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą. Czynniki i skutki

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność...
56.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i...
40.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1

Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą...
58.71 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie projektami informatycznymi

Zarządzanie projektami informatycznymi

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka ta stanowi znakomite kompendium wiedzy niezbędnej dla każdego kierownika projektów informatycznych. Jej Autor, uznany na rynku usług informatycznych ekspert w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, połączył w tej monografii...
63.77 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach. Czynniki rozwoju

Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach. Czynniki rozwoju

Książka. Wydawnictwo: WNT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest skierowana zarówno do studentów kierunków i specjalizacji związanych z zarządzaniem w MSP, słuchaczy studiów podyplomowych oraz kursów i szkoleń, nastawionych na rozwijanie oraz kształtowanie postaw przedsiębiorczych i aktywizację...
45.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania

Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania

Książka. Wydawnictwo: WNT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje klasyczne i współczesne metody organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania organizacją, zwracając uwagę na: - istotę systemu zarządzania oraz płaszczyzny i strategie jego doskonalenia - zasady, podejścia i metody...
36.58 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania społeczne. Tom 4

Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania społeczne. Tom 4

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
18.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing w hotelarstwie. Technikum. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa

Marketing w hotelarstwie. Technikum. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań...
68.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Copywriting internetowy

Copywriting internetowy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować...
45.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dziedzictwo Druckera

Dziedzictwo Druckera

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej gospodarki. Czytelnik znajdzie w tej książce rozważania...
42.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie procesem integracji i modernizacja Unii Europejskiej. Seria: Unia Europejska we współczesnym świecie nr 1

Zarządzanie procesem integracji i modernizacja Unii Europejskiej. Seria: Unia Europejska we współczesnym świecie nr 1

Książka. Wydawnictwo: ISP PAN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Kryzys gospodarczy i jego skutki, odczuwalne zarówno w skali regionalnej, jak i globalnej, zmusiły gremia zarządzające Unią Europejskš do podjęcia różnego rodzaju działań na rzecz przywrócenia efektywności rynku wewnętrznego i...
29.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu

Książka. Wydawnictwo: Kreator ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie, zarobki...
35.08 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rozwiń skrzydła. Poznaj i zastosuj model DISC, aby udoskonalić relacje w życiu zawodowym i osobistym

Rozwiń skrzydła. Poznaj i zastosuj model DISC, aby udoskonalić relacje w życiu zawodowym i osobistym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Rozwiń skrzydła nie jest kolejną teoretyczną książką opisującą model DISC. Merrick Rosenberg i Daniel Silvert, eksperci z dziedziny pracy zespołowej i stylów osobowości, przedstawiają DISC poprzez krótką i zabawną bajkę - alegorię współczesnego...
34.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Golem. Awatar. Midas. Złoty Cielec. Organizacja. Organizacja publiczna w płynnej nowoczesności

Golem. Awatar. Midas. Złoty Cielec. Organizacja. Organizacja publiczna w płynnej nowoczesności

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka Romana Batko Golem, Awatar, Midas, Złoty Cielec. Organizacja publiczna w płynnej nowoczesności to studium nad ponowoczesną organizacją publiczną, dzieło na wskroś oryginalne i pełne pasji, napisane w rygorach rozprawy akademickiej i...
28.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 46 z 61 : «pierwsza...4445464748...ostatnia» (1216 pozycji)