Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 46
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Konkurencja produktów światowych oraz skracanie cyklu ich życia skłania przedsiębiorstwa do wprowadzania produkcji nowych wyrobów. Szanse zajęcia właściwej pozycji na rynku producentów mają przedsiębiorstwa, które przygotują swoje zdolności wytwórcze...
56.97
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową...
73.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak skutecznie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie projektami we współczesnym świecie nabrało więc szczególnego znaczenia, zwłaszcza w...
48.11
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele,...
57.31
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawione zostały podstawowe zasady i uwarunkowania funkcjonowania systemu bankowego w powiązaniu ze zmianami i wyzwaniami wywołanymi przez trwający od 2007 roku kryzys finansowy. W czterech częściach omówione są kolejno:o...
55.46
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc wiele koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się bardzo trudne. Autor poszukuje najskuteczniejszego sposobu wdrożenia strategii, pozwalającego...
52.51
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność...
56.88
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i...
40.62
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą...
58.71
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka ta stanowi znakomite kompendium wiedzy niezbędnej dla każdego kierownika projektów informatycznych. Jej Autor, uznany na rynku usług informatycznych ekspert w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, połączył w tej monografii...
63.77
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: WNT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest skierowana zarówno do studentów kierunków i specjalizacji związanych z zarządzaniem w MSP, słuchaczy studiów podyplomowych oraz kursów i szkoleń, nastawionych na rozwijanie oraz kształtowanie postaw przedsiębiorczych i aktywizację...
45.97
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: WNT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje klasyczne i współczesne metody organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania organizacją, zwracając uwagę na: - istotę systemu zarządzania oraz płaszczyzny i strategie jego doskonalenia - zasady, podejścia i metody...
36.58
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
18.90
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań...
68.41
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować...
45.97
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej gospodarki. Czytelnik znajdzie w tej książce rozważania...
42.50
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: ISP PAN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Kryzys gospodarczy i jego skutki, odczuwalne zarówno w skali regionalnej, jak i globalnej, zmusiły gremia zarządzające Unią Europejskš do podjęcia różnego rodzaju działań na rzecz przywrócenia efektywności rynku wewnętrznego i...
29.93
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Kreator ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie, zarobki...
35.08
Wyślemy w czasie: 24 h
Rozwiń skrzydła. Poznaj i zastosuj model DISC, aby udoskonalić relacje w życiu zawodowym i osobistym
Rozwiń skrzydła nie jest kolejną teoretyczną książką opisującą model DISC. Merrick Rosenberg i Daniel Silvert, eksperci z dziedziny pracy zespołowej i stylów osobowości, przedstawiają DISC poprzez krótką i zabawną bajkę - alegorię współczesnego...
34.95
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka Romana Batko Golem, Awatar, Midas, Złoty Cielec. Organizacja publiczna w płynnej nowoczesności to studium nad ponowoczesną organizacją publiczną, dzieło na wskroś oryginalne i pełne pasji, napisane w rygorach rozprawy akademickiej i...
28.81
Wyślemy w czasie: 24 h