pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 48


okładka książki - Konkurencyjność regionalna. Koncepcje - strategie - przykłady

Konkurencyjność regionalna. Koncepcje - strategie - przykłady

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Konkurencyjność regionalna Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej. Autorzy omawiają istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem kwestii...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dziś nawet żebrak musi być sprawnym menedżerem. O zarządzaniu w kulturze i szkolnictwie wyższym

Dziś nawet żebrak musi być sprawnym menedżerem. O zarządzaniu w kulturze i szkolnictwie wyższym

Książka. Wydawnictwo: Attyka Kraków ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Zbiór tekstów jednego z najwybitniejszych specjalistów w dziedzinie zarządzania kulturą w Polsce, twórcy Szkoły Zarządzania Kulturą UJ oraz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ (obecnie prof. dr hab. Emil Orzechowski kieruje...
35.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sponsoring szansą dla kultury

Sponsoring szansą dla kultury

Książka. Wydawnictwo: Attyka Kraków ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Sponsoring szansą dla kultury to publikacja zawierająca usystematyzowaną wiedzę z tej dziedziny, a także praktyczne przykłady, jak łączyć sponsoring projektów kulturalnych z aktywacją marek. Wiele miejsca poświęcono szerokiemu spojrzeniu na...
39.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Statystyczny drogowskaz 3

Statystyczny drogowskaz 3

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademickie ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Kontynuacja podręcznika Statystyczny drogowskaz wydanego pod redakcją naukową Sylwii Bedyńskiej i Anety Brzezickiej, przeznaczonego dla studentów psychologii oraz analityków marketingowych. Obszerne i szczegółowe przykłady posługiwania...
41.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Konkurencyjność regionalna. Koncepcje-strategie-przykłady

Konkurencyjność regionalna. Koncepcje-strategie-przykłady

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej. Autorzy omawiają istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem kwestii historycznych i podłoża ekonomicznego, definicji, jej wskaźników i źródeł...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - 21 cech skutecznego lidera

21 cech skutecznego lidera

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Liderzy zawsze szukają czegoś, co da im przewagę. Dlatego wielu śledzi najnowsze trendy w teoriach przywództwa. Jednak wydumane koncepcje przywództwa i modne teorie zarządzania przychodzą i odchodzą. A co się nie zmienia Cechy lidera! Przyjrzyj...
32.14 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Współczesna ekonomika usług

Współczesna ekonomika usług

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym,...
70.27 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem operacyjnym za pomocą instrumentów pochodnych

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym za pomocą instrumentów pochodnych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka jest poświęcona zagadnieniu zarządzania ryzykiem operacyjnym, związanym z funkcjonowaniem każdej organizacji. Znaczenie tej kategorii ryzyka ostatnio istotnie wzrosło w związku z licznymi bankructwami instytucji i przedsiębiorstw...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przedsiębiorstwo gastronomiczne. Podręcznik

Przedsiębiorstwo gastronomiczne. Podręcznik

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik został napisany zgodnie z programem nauczania oraz ze standardami wymagań egzaminacyjnych do przedmiotu technik żywienia i gospodarstwa domowego nr 321[10]MEN/2009.02.02. Treści zawarte w podręczniku zawierają informacje niezbędne...
32.33 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Odkryć zarządzanie

Odkryć zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedżerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu, zdobywanych w pracy oraz podczas studiów i szkoleń. Wbrew temu, o...
60.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Logistyka w przedsiębiorstwie

Logistyka w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Logistyka to sfera działalności gospodarczej, której przedmiotem są przede wszystkim rzeczowe i informacyjne procesy przepływu produktów materialnych w przedsiębiorstwie oraz między podmiotami gospodarującymi. Strumienie przepływu są tym...
50.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zaangażowanie pracowników. Sposoby, oceny i motywowania

Zaangażowanie pracowników. Sposoby, oceny i motywowania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Wyzwaniem współczesnego zarządzania kapitałem ludzkim staje się zaangażowany pracownik, czyli taki, którego charakteryzują trzy równocześnie występujące cechy: 1) identyfikacja z celami i wartościami firmy, 2) pragnienie przynależności do...
53.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Diversity Management

Diversity Management

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania. W...
46.74 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przemiany na rynkach informacji. Seria: Studia i monografie nr 456

Przemiany na rynkach informacji. Seria: Studia i monografie nr 456

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W książce poruszono zagadnienia i problemy, które rysują się w związku ze zmianami w uwarunkowaniach i funkcjonowaniu rynków informacji w kontekście ogólnych trendów i przeobrażeń występujących we współczesnej gospodarce. Skoncentrowano się przy tym...
22.00 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Człowiek w organizacji

Człowiek w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Człowiek w organizacji jest publikacją której treść dobrze oddają dwa podtytuły pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z...
31.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing dla inżynierów. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Marketing dla inżynierów. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę...
53.69 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją....
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jak inwestować w złoto i srebro

Jak inwestować w złoto i srebro

Książka. Wydawnictwo: Instytut Praktycznej Edukacji ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W przeszłości jako środków płatniczych używano wielu rzeczy: żywego inwentarza, ziarna zbóż, przypraw, muszelek, paciorków, a w dzisiejszych czasach funkcje te pełni papier. Ale tylko dwie rzeczy stanowiły prawdziwy pieniądz: złoto i srebro....
43.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej

Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy aktualnych problemów doskonalenia funkcjonowania uczelni w warunkach wdrażania noweli norm prawnych dotyczących uczelni publicznych i niepublicznych. Jednocześnie jest ona naukowym, bardzo interesującym sposobem prezentacji...
25.22 
Wyślemy w czasie: 7 dni

Strona 48 z 58 : «pierwsza...4647484950...ostatnia» (1155 pozycji)