pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Henryk Mruk

Henryk Mruk - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - okładka książki
Henryk Mruk

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady...
pozycja niedostępna

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - okładka książki
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty...
Cena: 65.22  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 3.78 
do koszyka

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - okładka książki
Henryk Mruk, Beata Stępień

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: Broszurowa;
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;...
pozycja niedostępna

Marketingowe zarządzanie apteką - okładka książki
Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk

Marketingowe zarządzanie apteką

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej...
pozycja niedostępna

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa - okładka książki
Henryk Mruk

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala...
Cena: 54.27  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 4.73 
do koszyka

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - okładka książki
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega...
pozycja niedostępna

Marketingowe zarządzanie apteką - okładka książki
Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz

Marketingowe zarządzanie apteką

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki. W pracy zostały omówione zarówno...
pozycja niedostępna

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej - okładka książki
Henryk Mruk

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkowej placówek medycznych, koncentrując uwagę na...
pozycja niedostępna

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - okładka książki
Henryk Mruk

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem,...
pozycja niedostępna

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - okładka książki
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega...
pozycja niedostępna

Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
pozycja niedostępna

Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
pozycja niedostępna

Analiza rynku - okładka książki
Henryk Mruk

Analiza rynku

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autorzy omawiają: istotę, elementy i uwarunkowania rynku, źródła informacji, mierniki statystyczne, analizę zjawisk rynkowych w czasie, sposoby badania sezonowości, modele przyczynowo-skutkowe i ich wykorzystanie do przewidywania...
pozycja niedostępna

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji...
pozycja niedostępna

Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.)

Kompendium wiedzy o marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
Cena: 41.78 
do koszyka

Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic - okładka książki
Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony...
pozycja niedostępna

Komunikowanie się w biznesie - okładka książki
Henryk Mruk (red.)

Komunikowanie się w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia metody wypracowania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia klientami oraz...
pozycja niedostępna

Strategie marketingowe - okładka książki
Henryk Mruk (red.)

Strategie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania...
pozycja niedostępna

Kreatywność w biznesie - okładka książki
Ewa Jerzyk, Grzegorz Leszczyński, Henryk Mruk (red.)

Kreatywność w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne nr...
pozycja niedostępna

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty - okładka książki
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego za­rządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omó­wieniu dwóch...
pozycja niedostępna