Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 58
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Pierwsza publikacja na ten temat, praktyczne przykłady z firm...
31.20
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Monografia z pogranicza teorii zarządzania i teologii. Tłumaczenie z języka niemieckiego Bożena...
40.00
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prace Habilitacyjne nr...
35.44
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
17.72
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o...
24.65
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W książce podjęto problematykę międzynarodowej konkurencyjności na poziomie branży. Książka nie tylko dostarcza wiedzę, czym jest międzynarodowa konkurencyjność branży, ale też naświetla problemy międzynarodowej konkurencyjności...
28.35
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z...
78.56
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, finansów i bankowości oraz studiów menedżerskich zgłębiających wiedzę o tworzeniu i funkcjonowaniu grup...
43.28
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest jednym z najlepszych podręczników z dziedziny ekonomiki zdrowia. Autor omawia ekonomiczne aspekty systemu opieki zdrowotnej w kategoriach nowoczesnej makro- i mikroekonomii. Ideą przewodnią książki jest przepływ...
78.56
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Jak sam tytuł wskazuje, książka dotyczy praktyki gospodarowania, a nie teorii. Odpowiada to konkretnym rozwiązaniom stosowanym - przydatnym w działalności przedsiębiorczej. Praca jest przeznaczona dla kierowników wszystkich szczebli zarządzania...
28.35
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Historia / Pozostałe; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca została wydana z okazji pięciolecia istnienia i działania studiów zaocznych z zarządzania agrobiznesem prowadzonych w Koninie przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołajka Kopernika w Toruniu. Jedno...
25.14
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Katedra Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu raz na dwa lata organizuje i przeprowadza konferencje naukowe z udziałem kształcącej się i studiującej...
31.43
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej...
22.34
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji...
35.19
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Treści niniejszej książki podporządkowane są w zasadzie: najcenniejszym dobrem w firmie jest człowiek. Zasada ta jest zakotwiczona w każdym z rozdziałów – od pierwszego do ostatniego. Czytelnik znajdzie tu zatem wiedzę między innymi;...
27.93
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca zbiorowa, której tematyka koncentruje się wokół aktualnych problemów współczesnej gospodarki światowej, została podzielona na trzy główne grupy tematyczne. Pierwsza część obejmuje analizę zjawisk, problemów i procesów w skali globalnej...
25.20
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Przedmiotem książki są zbiorowe stosunki pracy, czyli takie, gdzie dochodzi do kontraktu o pracę między pracodawcą i pracownikiem jako grupą, kategorią społeczną. W tomie zwrócono szczególną uwagę na funkcjonowanie systemu stosunków przemysłowych...
18.10
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Antykwariat; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda; Książka używana Stan książki bardzo dobry.
Dążąc do członkostwa w Unii Europejskiej, Polska musi dostosowywać między innymi prawo handlowe do norm europejskich. W książce zaprezentowano podstawowe instytucje prawne z zakresu prawa spółek z charakterystycznymi dla praw narodowych...
49.90
Wyślemy w czasie: 24 h