pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 49


okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Drugi już tom opracowania Nowe tendencje w zarządzaniu został podzielony na sześć części. Pierwsza zawiera siedem rozdziałów dotyczących zarządzania przedsiębiorstwami. Druga porusza temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Trzecia...
28.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie wieloma projektami

Zarządzanie wieloma projektami

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej firmy coraz częściej muszą realizować jednocześnie wiele projektów. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podejścia niż realizacja pojedynczego projektu. Autorka, Ewa Sońta-Drączkowska, przedstawiła...
58.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju gospodarczego w skali regionalnej i lokalnej w Polsce

Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju gospodarczego w skali regionalnej i lokalnej w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Koncepcja kapitału społecznego najpierw spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, a następnie stała się przedmiotem krytyki. Od ponad dwóch dziesięcioleci pociąga jej intuicyjny charakter, który jednak trudno przełożyć na język nauki i praktyki....
24.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Lider w kulturze. Studium działalności Krystyny Jandy

Lider w kulturze. Studium działalności Krystyny Jandy

Książka. Wydawnictwo: Egros ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka jest 25. tomem serii wydawniczej Mazowiecka Akademia Książki w ramach której publikowane są prace laureatów konkursu o tej samej nazwie organizowanego od 2004 roku przez Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki od 2010 roku we współpracy...
8.47 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing polityczny. Teoria i praktyka

Marketing polityczny. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce...
26.13 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Doskonalenie sformalizowanych systemów zarządzania

Doskonalenie sformalizowanych systemów zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Sformalizowane systemy zarządzania funkcjonują już od ponad 20 lat. W tym okresie znacznie ponad milion organizacji na całym świecie zdecydowało się z nich skorzystać. Zostały wdrożone i poddane certyfikacji. Zwykle dostarczały organizacjom...
48.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy finansów

Podstawy finansów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik do przedmiotów: Podstawy nauki o finansach i Finanse na studiach licencjackich i magisterskich na kierunkach Finanse i bankowość oraz Zarządzanie i marketing. Książka składa się z 4 części i prezentuje: ogólne wiadomości...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych. Seria: Inwestycje

Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych. Seria: Inwestycje

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych W książce omówiono zagadnienie efektywności inwestowania na międzynarodowych rynkach nieruchomości. Na podstawie danych zebranych z 15 lat i z 33 rynków krajowych i strefy euro autorka...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania...
87.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone...
54.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Odkryj się (CD)

Odkryj się (CD)

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Oprawa: CD;
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni - ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy,,New York...
30.66 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie najmem. Poradnik dla właścicielek mieszkań na wynajem

Zarządzanie najmem. Poradnik dla właścicielek mieszkań na wynajem

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Wszystkim właścicielom chodzi o to, aby osoba, która ma zamieszkać w ich mieszkaniu czy domu dbała o nie, płaciła na czas, traktowała sąsiadów z respektem i nie absorbowała nadmiernie czasu. Marzą o idealnym najemcy. Zamiast marzyć powinni...
30.57 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Business Intelligence

Business Intelligence

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka zawiera minimum programowe zagadnień związanych z zarządzaniem projektami. Autor kładzie nacisk na interdyscyplinarny charakter tej wiedzy, wyróżnia zarządzanie projektami w sensie instrumentalnym, funkcjonalnym, instytucjonalnym i...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Elementy organizacji

Elementy organizacji

Książka. Wydawnictwo: WNT ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Mechanika, technika; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
...Książka jest poświęcona problematyce mikrozarządzania, aczkolwiek niektóre rozważania dotyczą również problematyki makro. Autor jest cenionym specjalistą z zakresu organizacji produkcji i zastosowań informatyki w zarządzaniu....
42.41 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie w warunkach niepewności

Zarządzanie w warunkach niepewności

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Druga część polskiego bestsellera Zarządzanie. Teoria i praktyka pod red. A.K. Koźmińskiego i W. Piotrowskiego. Przygotowana specjalnie dla polskiego odbiorcy, napisana przystępnym językiem, bogato...
70.27 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - English for Business Studies Students Book

English for Business Studies Students Book

Książka. Wydawnictwo: CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS ; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język angielski; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
English for Business Studies is a course for upperintermediate and advanced level students who need to understand and talk about the key concepts in business and economics. The Third Edition of this best-selling business English course has...
128.19 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wpływ formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne

Wpływ formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Podjęty przez autorkę problem badawczy jest aktualny oryginalny i odpowiada na zapotrzebowanie praktyki gospodarczej. Badania dotykają wrażliwych i trudno mierzalnych obszarów funkcjonowania organizacji.... treść dotyczy interesujących i ze wszech...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością...
68.48 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Książka. Wydawnictwo: Lubartowskie Towarzystwo Regionalne ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu...
28.83 
Wyślemy w czasie: 7 dni

Strona 49 z 58 : «pierwsza...4748495051...ostatnia» (1155 pozycji)