Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 40
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
6 tom poświęcony nowym tendencjom w...
26.46
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce opisane są sposoby zarządzania grupą...
26.46
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń autora...
42.80
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MARINA ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia w sposób przejrzysty, rzetelny i syntetyczny problematykę finansów przedsiębiorstwa.W książce przedstawiono następujące zagadnienia:wartości pieniądza w czasieanalizy przychody - koszty - zyskźródeł finansowania...
56.30
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Nowe podejście do współzarządzania i współrządzenia, zaprezentowane przez Autorów, jest ważną odpowiedzią nauki na kryzys polityki i funkcjonowania państwa. (...) Współzarządzanie publiczne przezwycięża tradycyjne podziały między domeną państwa, rynku...
35.62
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć...
48.51
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zaprojektuj sukces! Jesteś kierownikiem projektu Wiesz, czym to pachnie. Dostajesz do wykonania zadanie i określony czas. Masz zrobić coś wspólnie z grupą ludzi, którzy od dziś są Twoim zespołem projektowym. Te osoby często pracują w różnych...
52.18
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny...
50.86
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MOJA Consulting ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami...
45.94
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Funky Books ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zostań gwiazdą sprzedaży!Wykorzystaj mocne strony kobiety!Zyskaj nowych, wiernych klientów!Zacieśniaj relacje z dotychczasowymi kontrahentami!Osiągnij spektakularny sukces biznesowy i finansowy!Czasem możemy odnieść wrażenie, że światem sprzedaży...
24.38
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W najnowszej książce wydanej w ramach serii poradników adresowanych do działów HR autor przedstawia najlepsze i sprawdzone sposoby na znalezienie pracowników myślących innowacyjnie. Przedstawia narzędzia przydatne w prowadzeniu rekrutacji,...
87.91
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli...
39.69
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja przedstawia współczesne podejście do problematyki zarządzania kryzysowego, dzięki czemu stanowi istotne źródło informacji i wiedzy z tego obszaru. Kompleksowo charakteryzuje teorię zarządzania kryzysowego oraz koncepcje podatności,...
42.07
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Monografia jest książką habilitacyjną przedstawiającą dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie kształcenia. Tymczasem autorka dowodzi, że jest on nie...
48.33
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Każde działanie techniczne, organizatorskie i menedżerskie powstaje z myślą o określonym praktycznym zastosowaniu. Zamierzeniem jest osiągnięcie rezultatów spełniających oczekiwania pragmatyczne oraz wymagania skuteczności i efektywności....
19.82
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Przewodnik pokazuje: - jak interpretować kwestie bezpieczeństwa systemów informacyjnych, od ryzyka począwszy, - jakimi standardami (normami) i metodami się posługiwać, - do jakich wzorców dobrych praktyk sięgać, - jakie ośrodki doskonalące te...
27.44
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka została napisana przez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem ciągłości działania organizacji. Autor przedstawia wpierw od strony podstaw teoretycznych, a następnie w formie poradnikowej, jak zapewniać...
17.46
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca poświęcona jest problematyce adaptacji przedsiębiorstw do zmian klimatycznych. Przedstawiono w niej szerokie spektrum zagadnień dotyczących ryzyka zmian klimatycznych, działań...
27.03
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii...
78.56
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka porządkuje duży obszar zagadnień związanych z controllingiem oraz wiąże go z nowoczesną prezentacją przedsiębiorstwa poprzez procesy w nim zachodzące, wyodrębniając w ten sposób nowe ujęcie controllingu nazwane w literaturze...
60.76
Wyślemy w czasie: 1-3 dni