pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marek Pawlak

Marek Pawlak - autor


okładka książki - Uruchamianie działalności gospodarczej i komercjalizacja produktu
Marek Pawlak

Uruchamianie działalności gospodarczej i komercjalizacja produktu

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Wstęp 1. Pomysł na biznes 1.1. Problem społeczny jako punkt wyjścia działalności gospodarczej 1.2. Pomysł na biznes 1.3. Znaczenie małych firm dla gospodarki 1.4. Bankructwa małych przedsiębiorstw 2....
34.97 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VIII
Marek Pawlak (red.)

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VIII

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom...
51.03 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zawstydzona tożsamość. Emocje, ideologie i władza w życiu polskich migrantów w Norwegii
Marek Pawlak

Zawstydzona tożsamość. Emocje, ideologie i władza w życiu polskich migrantów w Norwegii

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Dostajemy do rąk książkę niezwykle ważną i wyjątkową, będącą oryginalnym na gruncie polskim przedstawieniem migracji, które eksponuje jej aspekt emocjonalny. Autor umiejętnie łączy emocje z zagadnieniami tożsamości,...
33.55 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII
Marek Pawlak (red.)

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Wstęp Część I. Koncepcje zarządzania Rozdział 1. Refleksje o zarządzaniu - zarządzanie a ekonomia, rola menedżera w organizacji (Marek Lisiecki) Rozdział 2. Nietendencje tendencji w zarządzaniu...
27.30 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VI
Marek Pawlak (red.)

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VI

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
6 tom poświęcony nowym tendencjom w...
26.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie grupą przedsiębiorstw
Marek Pawlak

Zarządzanie grupą przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce opisane są sposoby zarządzania grupą...
26.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom V
Marek Pawlak (red.)

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom V

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Część I. Koncepcje zarządzania Rozdział I. Nauki o zarządzaniu a nauki o bezpieczeństwie (Marek Lisiecki) Rozdział II. Zarządzanie przedsiębiorstwem a dyspersja (Magdalena K. Wyrwicka, Dorota...
24.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania społeczne. Tom 4
Marek Pawlak (red.)

Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania społeczne. Tom 4

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
18.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania finansowe i organizacyjne. Tom 3
Marek Pawlak (red.)

Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania finansowe i organizacyjne. Tom 3

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
24.38 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II
Marek Pawlak (red.)

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Drugi już tom opracowania Nowe tendencje w zarządzaniu został podzielony na sześć części. Pierwsza zawiera siedem rozdziałów dotyczących zarządzania przedsiębiorstwami. Druga porusza temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Trzecia...
29.25 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu
Marek Pawlak (red.)

Nowe tendencje w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
...
28.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie projektami
Marek Pawlak

Zarządzanie projektami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka zawiera minimum programowe zagadnień związanych z zarządzaniem projektami. Autor kładzie nacisk na interdyscyplinarny charakter tej wiedzy, wyróżnia zarządzanie projektami w sensie instrumentalnym, funkcjonalnym, instytucjonalnym i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie projektami
Marek Pawlak

Zarządzanie projektami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka zawiera minimum programowe zagadnień związanych z zarządzaniem projektami. Autor kładzie nacisk na interdyscyplinarny charakter tej wiedzy, wyróżnia zarządzanie projektami w sensie instrumentalnym, funkcjonalnym, instytucjonalnym i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne przedsiębiorstwa i systemy finansowe w procesie zmian innowacyjnych
Krzysztof Ciejpa-Znamirowski, Marek Pawlak (red.)

Współczesne przedsiębiorstwa i systemy finansowe w procesie zmian innowacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
13.31 
Wyślemy w czasie: 24 h