pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia

Autor książki:

Ewelina Witek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788372778185
ISBN: 978-83-7277-818-5
Data: 2015-05-21
46.57 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.

Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.

Książka "Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia" - Ewelina Witek - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2015 r. Cena 46.57 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.