pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 41


okładka książki - Zarządzanie publiczne. Teoria i praktyka

Zarządzanie publiczne. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Książka dotyczy zarządzania publicznego w odniesieniu do zarządzania organizacją jaką jest państwo. W części teoretycznej temat omówiony jest z perspektywy podstawowych funkcji zarządzania, tj. planowania, organizowania, kierowania i kontroli. W...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - The Role of Innovations. Created in the Internationalization Process for Company Performance

The Role of Innovations. Created in the Internationalization Process for Company Performance

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
It is commonly believed that innovations are crucial in companys actovity. The significance of the role that is assigned to the issue of innovation is confirmed by numerous scientific research studies that indicate the existence of a link...
105.00 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń

Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka, której przedmiotem jest ryzyko, poświęcona jest ryzyku rozumianemu potocznie jak i specjalistycznie. W życiu codziennym nowoczesne podejście do ryzyka może wymagać wyważenia wyboru między bezpieczeństwem właściwym dla sytuacji, w której...
56.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing polityczny w gorsecie mediów

Marketing polityczny w gorsecie mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania...
24.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Partnerstwa w sferze publicznej

Partnerstwa w sferze publicznej

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Przedmiotem podjętych w książce analiz są partnerstwa w sferze publicznej, będące instrumentem zarządzania i sposobem świadczenia usług publicznych, opartym na współpracy zróżnicowanych podmiotów, łączeniu możliwości działania oraz dostępnych...
25.85 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie hotelem. Wybrane zagadnienia

Zarządzanie hotelem. Wybrane zagadnienia

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy, z którą można się spotkać w postaci rozproszonej w wielu branżowych podręcznikach. W publikacji, będącej podręcznikiem akademickim, zebrano najistotniejsze informacje z zakresu omawianej tematyki....
46.74 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy....
56.46 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Technologia informacyjna wspomagająca zarządzanie kadrami. Kilka zagadnień

Technologia informacyjna wspomagająca zarządzanie kadrami. Kilka zagadnień

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Biuro; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Rosnące stale w XXI wieku zapotrzebowanie na kompletny i szybko dostępny zestaw informacji jest powodem wzrostu zapotrzebowania na wysokiej klasy systemy informatyczne zarządzania kadrami. To właśnie one, zintegrowane z innymi aplikacjami...
17.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rachunek ekonomiczny w energetyce

Rachunek ekonomiczny w energetyce

Książka. Wydawnictwo: WNT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej aspekty ekonomiczne są ważnym elementem każdej działalności człowieka. Wszystkie decyzje podejmowane czy to w przedsiębiorstwach, czy w instytucjach państwowych muszą być poddane ocenie pod kątem efektywności...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z...
55.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ekspert biznesu.  Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli!Co jest miarą powodzenia firmy Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia Nie...
40.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding.

Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding.

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich...
26.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów dzialalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z...
90.16 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy ratownictwa taktycznego

Podstawy ratownictwa taktycznego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat ratownictwa taktycznego oraz jego znaczenia w działaniach taktycznych piechoty dla osób niemającym na co dzień do czynienia z ratownictwem medycznym.Oparta została o wytyczne Tactical Combat Casualty...
50.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Psychologia zarządzania w organizacji

Psychologia zarządzania w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie produkcją i usługami. Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

Zarządzanie produkcją i usługami. Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Podręcznik przeznaczony jest...
50.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe

Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi niezbędne kompendium wiedzy potrzebnej do praktycznego projektowania i organizowania systemów produkcyjnych oraz zarządzania produkcją i przedsiębiorstwami produkcyjnymi i usługowymi.Grupa autorów pod przewodnictwem prof....
87.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz...
47.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum...
60.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 41 z 58 : «pierwsza...3940414243...ostatnia» (1156 pozycji)