pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 38


okładka książki - Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
102.94 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Planowanie i projektowanie szkoleń

Planowanie i projektowanie szkoleń

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka...
70.95 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Koncepcje organizacji i metody zarządzania. Możliwości i ograniczenia

Koncepcje organizacji i metody zarządzania. Możliwości i ograniczenia

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W publikacji zostały zaprezentowane wybrane koncepcje organizacji i metody zarządzania. W opisie metod i koncepcji Dzięki przeprowadzonym badaniom empirycznym Autorzy uzyskali bardziej wszechstronny obraz części istotnych rozwiązań...
51.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Moc sprawcza ludzi i organizacji

Moc sprawcza ludzi i organizacji

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Prof. Lech W. Zacher z Akademii Leona Koźmińskiego jest najbardziej chyba znanym polskim uczonym od lat propagującym zagadnienia i problemy określane po angielsku jako STS, czyli Science, Technology, and Society. Podczas gdy w USA każdy...
70.61 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi

Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we...
59.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja, zarządzanie kapitałem ludzkim,...
151.58 zł  141.35 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 151.58 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Contributions to Testing Statistical Hypotheses in Auditing

Contributions to Testing Statistical Hypotheses in Auditing

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
This book contains some applications of statistics in auditing. The decision-making process in auditing is treated as a problem of verifying appropriately formulated statistical...
56.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie zasobami niematerialnymi bibliotek w społeczeństwie wiedzy. Seria: Propozycje i materiały 92

Zarządzanie zasobami niematerialnymi bibliotek w społeczeństwie wiedzy. Seria: Propozycje i materiały 92

Książka. Wydawnictwo: SBP ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Bibliotekoznawstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W kontekście funkcjonowania instytucji bibliotecznych można wyszczególnić wiele rodzajów zasobów niematerialnych, które w nich funkcjonują i mogą być wykorzystywane w celu podnoszenia sprawności organizacyjnej oraz zwiększania...
36.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym

Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W monografii przedstawiono zaawansowaną metodykę oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego w Polsce. Jest realizacją obowiązku posiadania krajowej metodyki w tym zakresie, spoczywającego na Polsce jako członku Unii Europejskiej....
19.82 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor...
105.99 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zintegrowane systemy zarządzania. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Zintegrowane systemy zarządzania. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy z zakresu teorii i praktyki zintegrowanych informatycznych systemów zarządzania wsparte wieloma studiami przypadków. Omówiono w nim: zagadnienia automatyzacji metod technicznego...
57.31 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Transport drogowy w łańcuchach dostaw. Wyznaczanie kosztów

Transport drogowy w łańcuchach dostaw. Wyznaczanie kosztów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Jedyna książka na rynku, która w przejrzysty sposób określa zasady wyznaczania kosztów transportu drogowego w łańcuchach dostaw, uwzględniając najnowsze trendy w tym zakresie - koszty środowiskowe, czas pracy kierowców, zużycie...
60.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
A co znajdziesz w książce Uprzedzam, że to nietypowa publikacja. Zamiast suchych wykładów, uwiedzie Cię inteligentnymi dialogami 2 fantastycznych osób i poczujesz się, jakby włączyli Cię do swojej rozmowy.Nie spodziewaj się...
30.70 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi,...
37.39 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Polskie firmy rodzinne

Polskie firmy rodzinne

Książka. Wydawnictwo: Muza ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Kiedy mówimy polskie firmy rodzinne, myślimy: Wedel, Blikle, Kruk Tymczasem w naszym kraju istnieje wiele mniejszych firm, które obecnie prowadzi trzecie a nawet czwarte pokolenie spadkobierców. W...
33.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Smart City. Informacja przestrzenna w zarządzaniu inteligentnym miastem

Smart City. Informacja przestrzenna w zarządzaniu inteligentnym miastem

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona jest nowoczesnej idei Smart City. Problematyka ta jest wieloaspektowa i wielopłaszczyznowa. Obejmuje zarówno zagadnienia humanistyczne, społeczne, przyrodnicze, jak i techniczne. Dotyka problemów natury...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego

Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste - stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie...
55.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki. Materiały. Technologie.

Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki. Materiały. Technologie.

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
To książka dla osób poszukujących nisz w innowacyjnej działalności gospodarczej i naukowej. Na podstawie analizy informacji zamieszczonych w publikacji można wyrobić sobie opinię o kierunku, w którym idzie światowa gospodarka w zakresie...
78.56 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ekoinnowacje oraz rozwój inteligentnych miast na przykładzie województwa warmińsko-mazurskiego

Ekoinnowacje oraz rozwój inteligentnych miast na przykładzie województwa warmińsko-mazurskiego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Autorzy sformułowali własne oryginalne wnioski, a sugestie zaprezentowane na łamach monografii mogą być w pełni wykorzystane przez praktyków.Publikacja jest skierowana do wyraźnie sprecyzowanych odbiorców. Są nimi nie tylko pracownicy naukowi,...
56.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji...
55.90 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 38 z 58 : «pierwsza...3637383940...ostatnia» (1157 pozycji)