pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 42


okładka książki - Partnerstwa w sferze publicznej

Partnerstwa w sferze publicznej

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Przedmiotem podjętych w książce analiz są partnerstwa w sferze publicznej, będące instrumentem zarządzania i sposobem świadczenia usług publicznych, opartym na współpracy zróżnicowanych podmiotów, łączeniu możliwości działania oraz dostępnych...
25.85 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rachunek ekonomiczny w energetyce

Rachunek ekonomiczny w energetyce

Książka. Wydawnictwo: WNT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej aspekty ekonomiczne są ważnym elementem każdej działalności człowieka. Wszystkie decyzje podejmowane czy to w przedsiębiorstwach, czy w instytucjach państwowych muszą być poddane ocenie pod kątem efektywności...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z...
55.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów dzialalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z...
67.83 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy ratownictwa taktycznego

Podstawy ratownictwa taktycznego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat ratownictwa taktycznego oraz jego znaczenia w działaniach taktycznych piechoty dla osób niemającym na co dzień do czynienia z ratownictwem medycznym.Oparta została o wytyczne Tactical Combat Casualty...
50.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu

Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do...
40.13 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Psychologia zarządzania w organizacji

Psychologia zarządzania w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Oczekiwania inflacyjne konsumentów: pomiar i testowanie

Oczekiwania inflacyjne konsumentów: pomiar i testowanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka zawiera przegląd metod umożliwiających regularną obserwację i analizę oczekiwań inflacyjnych na podstawie konsumenckich danych ankietowych oraz dokonuje oceny użyteczności tych miar we wnioskowaniu makroekonomicznym....
43.38 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie produkcją i usługami. Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

Zarządzanie produkcją i usługami. Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Podręcznik przeznaczony jest...
48.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe

Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi niezbędne kompendium wiedzy potrzebnej do praktycznego projektowania i organizowania systemów produkcyjnych oraz zarządzania produkcją i przedsiębiorstwami produkcyjnymi i usługowymi.Grupa autorów pod przewodnictwem prof....
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz...
45.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Model identyfikacji wymagań w outsourcingowych projektach informatycznych

Model identyfikacji wymagań w outsourcingowych projektach informatycznych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Antykwariat; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Książka używana Stan książki bardzo dobry.
Autorka publikacji podejmuje ważną i bieżącą problematykę zapewnienia powodzenia projektów wytwarzania oprogramowania realizowanych w strategii outsourcingu IT. Koncentruje się na identyfikacji...
35.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dobór, adaptacja, motywowanie i rozwój pracowników. Psychologiczno-organizacyjne doradztwo dla firm

Dobór, adaptacja, motywowanie i rozwój pracowników. Psychologiczno-organizacyjne doradztwo dla firm

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka zawiera część teoretyczną i opis doświadczeń z programów konsultacyjno-szkoleniowych prowadzonych przez autora dla przedsiębiorstw i instytucji. Omówiono profesjonalne metody przyjmowania nowych pracowników i organizowania ich adaptacji,...
54.13 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kształtowanie struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwach realizujących projekty innowacyjne w Polsce

Kształtowanie struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwach realizujących projekty innowacyjne w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Celem głównym niniejszego opracowania jest wskazanie struktury organizacyjnej najbardziej sprzyjającej realizacji projektów innowacyjnych w polskich...
31.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem,...
28.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe koncepcje zarządzania ludźmi

Nowe koncepcje zarządzania ludźmi

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodzące w świecie współczesnych organizacji powodują, że przedstawiciele nauk o zarządzaniu, a także praktycy biznesu poszukują nowych rozwiązań wspierających efektywność organizacyjną. Rosnąca...
47.12 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Lobbing jako proces komunikacji

Lobbing jako proces komunikacji

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Lobbing jako proces komunikacji - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce...
25.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zasady zarządzania

Zasady zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na...
49.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie kadrą ekspatriantów w filiach przedsiębiorstw międzynarodowych w Polsce

Zarządzanie kadrą ekspatriantów w filiach przedsiębiorstw międzynarodowych w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka jest adresowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy stosunków międzynarodowych i internacjonalizacji działalności polskich firm.Ponadto powinni się nią zainteresować pracownicy firm międzynarodowych współpracujący na...
78.59 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 42 z 61 : «pierwsza...4041424344...ostatnia» (1209 pozycji)