pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 21


okładka książki - Wprowadzanie innowacji od wewnątrz. Przewodnik dla liderów zmian

Wprowadzanie innowacji od wewnątrz. Przewodnik dla liderów zmian

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W książce Wprowadzanie innowacji od wewnątrz strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom. Ujawnia, jak wiele spośród...
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie komunikacją i wiedzą w planowaniu cywilnym oraz zarządzaniu kryzysowym

Zarządzanie komunikacją i wiedzą w planowaniu cywilnym oraz zarządzaniu kryzysowym

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Zarządzanie komunikacją i wiedzą w planowaniu cywilnym oraz zarządzaniu...
38.10 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zasady zarządzania jakością

Zasady zarządzania jakością

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie w perspektywie zarządczej teoretycznych i praktycznych podstaw różnych klasyfikacji zasad zarządzania jakością oraz uporządkowanej ich charakterystyki. Cel został sformułowany na podstawie wieloletniego...
43.37 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie szpitalem w ochronie zdrowia

Zarządzanie szpitalem w ochronie zdrowia

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Zarządzanie szpitalem w ochronie...
81.93 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wycena czynników niematerialnych i zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwach sektora energetycznego

Wycena czynników niematerialnych i zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwach sektora energetycznego

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Monografia podejmuje tę tematykę ze szczególnym uwzględnieniem węgla jako głównego źródła energii w Polsce. W pierwszym rozdziale omówiono czynniki niematerialne, które w coraz większym stopniu mają wpływ na wycenę przedsiębiorstw. Przedstawione metody...
84.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak oczarować klienta?

Jak oczarować klienta?

Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Opanuj sztukę oczarowywania klientówNiektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz...
26.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Scientific Advertising

Scientific Advertising

Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Kto jeszcze chce poznać21 legendarnych zasad pisaniaskutecznych reklam i tekstów sprzedażowych Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana....
29.47 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kompendium zarządzania szkoleniami. Praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetecyjnego

Kompendium zarządzania szkoleniami. Praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetecyjnego

Książka. Wydawnictwo: Panko ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Praktyczny przewodnik krok po kroku po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem chodzi...
51.21 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie różnorodnością w organizacji. Aspekty psychopedagogiczne

Zarządzanie różnorodnością w organizacji. Aspekty psychopedagogiczne

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu...
54.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji na...
44.42 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia...
57.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rozwój myśli organizatorskiej. Główne kierunki i ich przedstawiciele. Seria: Studia i monografie nr 579

Rozwój myśli organizatorskiej. Główne kierunki i ich przedstawiciele. Seria: Studia i monografie nr 579

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Monografia zawiera omówienie rozwoju myśli organizatorskiej uwarunkowanego historyczną chronologią. Dorobek naukowy badaczy, praktyków zarządzania i doradców organizacyjnych, reprezentujących różne...
42.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie innowacją w otoczeniu organizacyjnym
praca zbiorowa

Zarządzanie innowacją w otoczeniu organizacyjnym

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
...
75.71 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym

Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś lm PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić. Praca i życie prywatne to...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dylemat przełomowej innowacji

Dylemat przełomowej innowacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie...
36.55 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Content is the king!Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie...
32.55 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kreatywne rytuały w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury innowacyjności, współpracy i zaangażowania

Kreatywne rytuały w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury innowacyjności, współpracy i zaangażowania

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają...
50.65 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym...
40.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Analiza Decyzji

Analiza Decyzji

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem...
74.36 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie. Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i...
83.64 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Strona 21 z 61 : «pierwsza...1920212223...ostatnia» (1216 pozycji)