pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 22


okładka książki - Konflikty technologiczne. Nowa architektura zagrożeń w epoce wielkich wyzwań

Konflikty technologiczne. Nowa architektura zagrożeń w epoce wielkich wyzwań

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka wprowadza czytelnika w świat skomplikowanych konfliktów społecznych, których źródłem są niebezpieczne instalacje i projekty infrastrukturalne (np. elektrownie atomowe, składowiska odpadów, wielkie zapory wodne, maszty telefonii komórkowej,...
56.97 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zespół zaczyna się od CIEBIE

Zespół zaczyna się od CIEBIE

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Wspaniałe zespoły powstają dzięki wspaniałym członkom.Zainspiruj swój zespół, aby:- służyć sobie nawzajem- stawiać zespół i jego członków na pierwszym miejscu- zawsze mówić prawdę i zachowywać transparentność- dotrzymywać...
27.36 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które...
69.02 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skuteczne jej wdrożenie. Implementacji strategii...
51.17 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM

Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych...
47.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektami inwestycji kapitałowych

Zarządzanie projektami inwestycji kapitałowych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Problematyka fuzji i przejęć w kontekście kreowania wartości we współczesnej gospodarce zwłaszcza w sektorach opartych na wiedzy stanowi jedno z bardziej interesujących i ciągle aktualnych zagadnień. Identyfikacja inwestycji kapitałowych...
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej....
42.30 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania innowacyjno-kryzysowe

Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania innowacyjno-kryzysowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca tworzy nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany jakościowe w zarządzaniu...
50.04 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Dekalog menedżera salonu beauty

Dekalog menedżera salonu beauty

Książka. Wydawnictwo: Kreator ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium niezbędnej wiedzy z zakresu zarządzania personelem, promocją, marką i finansami.Celem książki jest przekazanie wiedzy, która zwiększy kompetencje menadżerskie. Oprócz wiedzy merytorycznej zawiera szereg praktycznych...
60.27 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Świadomość sytuacyjna a bezpieczeństwo i informacyjna ciągłość działania w organizacjach rozproszony

Świadomość sytuacyjna a bezpieczeństwo i informacyjna ciągłość działania w organizacjach rozproszony

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka stanowi analizę i ocenę możliwości wykorzystania wybranych platform IT/ICT dla poprawy funkcjonowania organizacji rozproszonych. Ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania w warunkach zagrożeń i kryzysów autorzy poruszają...
69.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Motywacje lidera. Dlaczego tak wielu szefów rezygnuje z wykonywania swoich najważniejszych obowiązków?

Motywacje lidera. Dlaczego tak wielu szefów rezygnuje z wykonywania swoich najważniejszych obowiązków?

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Patrick Lencioni, autor bestsellerów New York Timesa, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc...
46.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia
praca zbiorowa

Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: twarda;
Monografia składa się z dwóch tomów. Pierwszy z nich pt. Aspekt zarządczy jest poświęcony rozważaniom dotyczącym kwestii zarządzania. Czytelnik odnajdzie tu odniesienia do szeroko rozumianego zarządzania, w szczególności spraw pracowniczych mających...
23.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie funduszami strukturalnymi Unii Europejskiej a polityka rozwoju

Zarządzanie funduszami strukturalnymi Unii Europejskiej a polityka rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE...
39.76 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie senioralizacji społeczeństwa

Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie senioralizacji społeczeństwa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny...
53.69 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Decydowanie podstawową funkcją zarządzania

Decydowanie podstawową funkcją zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W klasycznym ujęciu funkcji zarządzania nie występuje decydowanie. Analiza czynności menedżera pozwala stwierdzić, że dokonywanie rozstrzygnięć jest zasadniczą częścią jego poczynań. To przekonanie stało się podstawą...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie,...
45.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przekształcanie pracy. Perspektywa pracownika i organizacji

Przekształcanie pracy. Perspektywa pracownika i organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka;
Książka omawia bardzo ważne i aktualne zagadnienie proaktywności w miejscu pracy, stanowiącej podstawę uzyskiwania pożądanych efektów w wymiarze organizacji – wydajności, kreowania zmian, innowacyjności. Specyficznym rodzajem...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie majątkiem i długiem lokalnym

Zarządzanie majątkiem i długiem lokalnym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono badania ilościowe i jakościowe w obszarze zarządzania aktywami i pasywami jednostki samorządu terytorialnego oraz autorskie koncepcje zarządzania majątkiem i długiem lokalnym. W publikacji zaprezentowano m.in....
60.05 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Hybrydyzacja zarządzania rozwojem terytorialnym

Hybrydyzacja zarządzania rozwojem terytorialnym

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest przedstawienie złożoności zjawisk kształtujących zarządzanie rozwojem terytorialnym, które przybierają hybrydowe postaci, łącząc odległe - a nawet pozornie sprzeczne - procesy. Autor dąży do ukazania, w jaki...
24.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Luka informacyjna w przedsięwzięciach informatycznych. Problemy i rozwiązania

Luka informacyjna w przedsięwzięciach informatycznych. Problemy i rozwiązania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografię uważam za bardzo cenną i potrzebną. Książka systematyzuje podjęte zagadnienia, które dotychczas w polskiej literaturze przedmiotu były tylko sygnalizowane. Na tle innych publikacji z tej dziedziny oceniane opracowanie wnosi do...
50.81 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 22 z 58 : «pierwsza...2021222324...ostatnia» (1156 pozycji)