pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 20


okładka książki - Algorytmiczny lider

Algorytmiczny lider

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Poznańskie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Największym zagrożeniem, przed którym stoimy,nie są zastępujące nas roboty, ale nasza niechęć do odkrywania siebie na nowoŻyjemy w epoce cudów: autonomiczne samochody, urządzenia, które przewidują nasze potrzeby, i roboty zdolne do...
33.15 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Sprzedaż w gastronomii cz. 1

Sprzedaż w gastronomii cz. 1

Książka. Wydawnictwo: MOJA Consulting ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W publikacji:przygotowanie sprzedażowe lokaluzarządzanie cenamiefektywne menuskuteczne promocjepsychologia sprzedażyProwadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był...
75.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sprzedaż w gastronomii cz. 2

Sprzedaż w gastronomii cz. 2

Książka. Wydawnictwo: MOJA Consulting ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W publikacji:zasady obsługirelacje z gośćmitechniki sprzedażyszkolenie i motywowanie sprzedażowe personeluaudyt przygotowania sprzedażowego lokalu Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności....
75.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura budowania relacji służbowych czyli etykieta biznesu w praktyce

Kultura budowania relacji służbowych czyli etykieta biznesu w praktyce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Budowanie odpowiednich relacji zawodowych jest jedną z kluczowych umiejętności może okazać się istotne w przebiegu kariery zawodowej. W książce Kultura budowania relacji służbowych, czyli etykieta biznesu w praktyce autorka pokazuje z...
43.92 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone Czy...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie. Perspektywa czwartej rewolucji przemysłowej

Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie. Perspektywa czwartej rewolucji przemysłowej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Celem monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest próba opracowania modelu objaśniającego wpływ czynników technologicznych powiązanych z czwartą rewolucją przemysłową na zarządzanie projektami rozwoju nowych produktów (NPD)...
35.62 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wprowadzenie do zarządzania danymi naukowymi

Wprowadzenie do zarządzania danymi naukowymi

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia podejmuje pierwszą w Polsce próbę kompleksowego ujęcia zagadnienia zarządzania danymi naukowymi oraz opisuje problematykę gromadzenia, przechowywania, archiwizacji i udostępniania danych. Przedstawione zostały aspekty związane...
54.16 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Hipnotyczny Marketing

Hipnotyczny Marketing

Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent Joe VitaleOd: Joe VitaleWimberley, Texas, Stany ZjednoczoneDrogi...
46.34 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie

Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Oto przewodnik po zarządzaniu w XXI wiekuOto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swojego stanowiska. Lider to każdy,...
27.13 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Projekty naukowe. Zarządzanie w praktyce

Projekty naukowe. Zarządzanie w praktyce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Projekty naukowe i grantowe to obecnie podstawowa forma finansowania nauki. Niezależnie od tego czy to dobre, czy nie naukowcy, którzy chcą utrzymać się na uczelniach, muszą prowadzić projekty. Naukowcy na polskich uczelniach są w...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku

Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: SBP ; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji...
34.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie talentami w polskich organizacjach. Architektura systemu

Zarządzanie talentami w polskich organizacjach. Architektura systemu

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W publikacji omówiono kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem talentami. W organizacjach, które dbają o swój kapitał ludzki, rozwija się praktyki personalne mające na celu identyfikowanie pracowników utalentowanych, ich utrzymanie...
58.63 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kulturowe aspekty zarządzania projektami w przedsiębiorstwach rodzinnych

Kulturowe aspekty zarządzania projektami w przedsiębiorstwach rodzinnych

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Znaczenie podmiotów będących własnością i zarządzanych przez rodziny oraz ich rola w gospodarce pozostają bezsprzeczne. Jednak pomimo coraz lepszego poznania specyfiki działalności prowadzonej przez grupę podmiotów rodzinnych, a...
48.18 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kiedy ryby latają. Jak stworzyć inspirujące środowisko pracy

Kiedy ryby latają. Jak stworzyć inspirujące środowisko pracy

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Wyobraź sobie małe, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego...
42.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Psychologia dla coachów

Psychologia dla coachów

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w odpowiednich okolicznościach,...
57.12 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wprowadzanie innowacji od wewnątrz. Przewodnik dla liderów zmian

Wprowadzanie innowacji od wewnątrz. Przewodnik dla liderów zmian

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W książce Wprowadzanie innowacji od wewnątrz strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom. Ujawnia, jak wiele spośród...
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zespoły wirtualne i rozproszone Zdalne zarządzanie projektem informatycznym

Zespoły wirtualne i rozproszone Zdalne zarządzanie projektem informatycznym

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dowiedz się, jak odnieść sukces z rozproszonym zespołem informatycznymPoznaj najlepsze metodyki prowadzenia projektów programistycznychPrzekonaj się, jak obsadzić najważniejsze role i pozyskać specjalistówNaucz się skutecznie...
32.13 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu

Zarządzanie pracownikami w dobie Internetu

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której kompleksowo opisano wykorzystywanie Internetu w zarządzaniu pracownikami. Wskazano, jak nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) umożliwiają uzyskanie przez organizację...
77.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie komunikacją i wiedzą w planowaniu cywilnym oraz zarządzaniu kryzysowym

Zarządzanie komunikacją i wiedzą w planowaniu cywilnym oraz zarządzaniu kryzysowym

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Zarządzanie komunikacją i wiedzą w planowaniu cywilnym oraz zarządzaniu...
38.10 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dziewięć kłamstw o pracy. Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie myślącego lidera

Dziewięć kłamstw o pracy. Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie myślącego lidera

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z Książek biznesowych miesiąca według dziennika Financial Times. Jedna z 14 najlepszych książek biznesowych...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 20 z 61 : «pierwsza...1819202122...ostatnia» (1212 pozycji)