pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
John Westwood

John Westwood - autor


okładka książki - Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
John Westwood

Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele

Książka. Wydawnictwo: Lingea ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo...
22.19 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik
John Westwood

Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik

Książka. Wydawnictwo: FOSZE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Opracowanie to przeznaczone jest dla fachowców w dziedzinie sprzedaży i marketingu. Jest to praktyczny przewodnik, umożliwiający zrozumienie podstaw planowania marketingowego i przygotowujący do samodzielnego opracowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Plan marketingowy w praktyce
John Westwood

Plan marketingowy w praktyce

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy Przeprowadź audyt marketingowy Wyznacz cele marketingowe Wprowadź firmę na nowe rynki Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego...
pozycja niedostępna