pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz - autor


okładka książki - Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, Mc Kinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and...
60.26 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów,...
60.26 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów,...
60.26 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Automation Revolution.  Using the potential of Big Data
Grzegorz Błażewicz

Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW...
69.00 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Grzegorz Błażewicz

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji...
60.26 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni