pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 19


okładka książki - Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy - opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie -...
42.13 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wybrane aspekty zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu i kształceniem on-line

Wybrane aspekty zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu i kształceniem on-line

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) nie musi być pojmowany jako wyłączna dbałość o środowisko, ale również o kwestie społeczne. Jak wynika z treści zawartych w rozdziałach niniejszej...
23.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjam

Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjam

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W publikacji zaprezentowane zostaną najnowsze trendy, koncepcje, modele, teorie które powstają, aby rozwiązywać problemy występujące w sektorze publicznym. Prezentowana tematyka przyczyni się do rozwoju metodologicznego zarządzania publicznego i wzbogaci...
28.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - The Future of Management Industry 4.0 and Digitalization

The Future of Management Industry 4.0 and Digitalization

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
We believe that the world is standing on the very edge of the fastest industrial revolution ever. A revolution which will rapidly increase the efficiency of many production processes. Automation (both mechanical and the one happening with...
35.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Lokowanie idei w reklamie

Lokowanie idei w reklamie

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na...
44.77 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie. Wybrane kwestie

Zarządzanie. Wybrane kwestie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka z założenia nie jest kompleksowym podręcznikiem akademickim na temat zarządzania ani tym bardziej poradnikiem. Ma charakter monografii i koncentruje się na wybranych kwestiach uniwersalnych i jak się wydaje szczególnie ważnych...
56.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Teoria i praktyka

Zarządzanie w kulturze. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka;
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu w sektorze kultury. Jej unikatową wartością jest kompleksowe ujęcie najważniejszych zagadnień teoretycznych, a także konsekwentne odwoływanie się do praktyki zarządzania...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą

Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Badania interdyscyplinarne; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Zarządzanie wiedzą oparte na właściwie zaprojektowanych systemach informacyjnych jest dziś kluczowym czynnikiem rozwoju organizacji. O zdolności dostosowywania się organizacji zarówno do trendów, jak i turbulentnego otoczenia przesądza umiejętność...
34.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sprzedaż w gastronomii cz. 1-2

Sprzedaż w gastronomii cz. 1-2

Książka. Wydawnictwo: MOJA Consulting ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale...
146.14 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zachowania konsumentów. Wybrane problemy

Zachowania konsumentów. Wybrane problemy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów jako materiał uzupełniający do...
35.62 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej...
35.52 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Cyfryzacja w zarządzaniu

Cyfryzacja w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W książce zawarto przejrzyste i wyczerpujące opracowanie zagadnień z obszaru zarządzania i cyfryzacji w kontekście aktualnych zmian cywilizacyjnych i technologicznych. Poruszane zagadnienia: -Gospodarka 4.0 oraz transformacja...
60.93 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Algorytmiczny lider

Algorytmiczny lider

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Poznańskie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Największym zagrożeniem, przed którym stoimy,nie są zastępujące nas roboty, ale nasza niechęć do odkrywania siebie na nowoŻyjemy w epoce cudów: autonomiczne samochody, urządzenia, które przewidują nasze potrzeby, i roboty zdolne do...
33.15 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Leadershift. Przemiana przywództwa czyli 11 kroków które musi przejść każdy lider

Leadershift. Przemiana przywództwa czyli 11 kroków które musi przejść każdy lider

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość...
42.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień

Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Zintegrowana;
KOMUNIKACJA ZACZNIJ TWORZYĆ NOTATKI WIZUALNE Jeżeli: nie wiesz jak zapamiętać materiał ze szkoleń lub wykładów, szukasz sposobu na lepsze przyswajanie wiedzy, chcesz dowiedzieć się jak uporządkować nadmiar przekazywanych Ci informacji,...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Intryguj Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Intryguj Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak tworzyć intrygujące treści Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania Twitter pozwala na wpisy...
39.14 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy

Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak przerwać krąg ciągłego namyślania się nad trudną decyzją i w końcu ją podjąć Jak podejmować decyzje zespołowe, unikając przy tym wewnętrznych tarć i gierek politycznych Czy można nauczyć się dokonywać właściwych...
51.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia

Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Brak;
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę...
65.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura budowania relacji służbowych czyli etykieta biznesu w praktyce

Kultura budowania relacji służbowych czyli etykieta biznesu w praktyce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Budowanie odpowiednich relacji zawodowych jest jedną z kluczowych umiejętności może okazać się istotne w przebiegu kariery zawodowej. W książce Kultura budowania relacji służbowych, czyli etykieta biznesu w praktyce autorka pokazuje z...
43.92 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w...
39.58 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 19 z 61 : «pierwsza...1718192021...ostatnia» (1209 pozycji)