pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Indeks autorów »
Philip Kotler

Philip Kotler - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Moje przygody z marketingiem - okładka książki
Philip Kotler

Moje przygody z marketingiem

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na...
Cena: 23.77 
do koszyka

Marketing 4.0 - okładka książki
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 4.0

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się...
Cena: 30.60 
do koszyka

Moje przygody z marketingiem - okładka książki
Philip Kotler

Moje przygody z marketingiem

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu....
Cena: 27.93  Cena wydawcy: 44.90 zł Oszczędzasz: 16.97 
do koszyka

Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego - okładka książki
Philip Kotler

Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś...
pozycja niedostępna

Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! - okładka książki
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych,...
pozycja niedostępna

Marketing. Wprowadzenie - okładka książki
Gary Armstrong, Philip Kotler

Marketing. Wprowadzenie

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
pozycja niedostępna

A Framework for Marketing Management - okładka książki
Philip Kotler, Kevin Lane Keller

A Framework for Marketing Management

Książka. Wydawnictwo: Pearson Longman ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management. Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book...
pozycja niedostępna

Marketing Management + MyMarketingLab - okładka książki
Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketing Management + MyMarketingLab

Książka. Wydawnictwo: Pearson Longman ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
The gold standard for today s marketing management student. Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday and in order for students to have...
pozycja niedostępna

Marketing. Wprowadzenie - okładka książki
Philip Kotler, Gary Armstrong

Marketing. Wprowadzenie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
pozycja niedostępna

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat staje się lepszy a zyski rosną - okładka książki
Philip Kotler, Nancy R. Lee, David Hessekiel

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat staje się lepszy a zyski rosną

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Dobro popłaca to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe...
pozycja niedostępna

Zarządzanie marką w segmencie B2B - okładka książki
Philip Kotler, Wald Pfoertsch

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Książka. Wydawnictwo: septem ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B....
pozycja niedostępna

Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii - okładka książki
Philip Kotler, Milton Kotler

Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby...
pozycja niedostępna

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - okładka książki
Philip Kotler, Joel Shalowitz, Robert J. Stevens

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i...
pozycja niedostępna

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji - okładka książki
Philip Kotler, John A. Caslione

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec...
pozycja niedostępna

Innowacyjność przepis na sukces. Model od A do F - okładka książki
Philip Kotler

Innowacyjność przepis na sukces. Model od A do F

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz...
pozycja niedostępna

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy a zyski rosną - okładka książki
Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy a zyski rosną

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: Twarda z obwolutą;
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących...
pozycja niedostępna

Marketing - okładka książki
Philip Kotler

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School...
pozycja niedostępna

Marketing - okładka książki
Philip Kotler

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School...
Cena: 67.99  Cena wydawcy: 99.00 zł Oszczędzasz: 31.01 
do koszyka

Marketing - okładka książki
Philip Kotler, Gary Armstrong

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
pozycja niedostępna

Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET - pudełko audiobooku
W. Chan Kim, Renee Mauborgne, Tony Hsieh, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim,...
pozycja niedostępna

Strona 1 z 2 : 12...ostatnia» (38 pozycji)