pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 17


okładka książki - Wskaźniki marketingowe

Wskaźniki marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami...
91.75 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Skuteczny marketing na TikToku

Skuteczny marketing na TikToku

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wiesz, czym jest TikTok Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i...
52.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze

Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka składa się z dwóch części zawierających osiem rozdziałów. Część pierwsza zatytułowana Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa odnosi się do analizy rozwiązań z zakresu wybranych podatków w Polsce stanowiących...
30.60 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Harvard Business Review. Podręcznik zarządzania projektami

Harvard Business Review. Podręcznik zarządzania projektami

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być...
48.24 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie

Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom...
43.98 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Negocjacje

Negocjacje

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu...
54.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wybrane zagadnienia komunikacji w negocjacjach. Ujęcie praktyczne

Wybrane zagadnienia komunikacji w negocjacjach. Ujęcie praktyczne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka traktuje o komunikacyjnych aspektach negocjacji z praktycznego punktu widzenia. Stanowi ona pokłosie elementów praktycznych, które Autor wykorzystuje podczas negocjacji, a także w swojej...
40.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Organizacje sieciowe jako nośniki innowacyjnego rozwoju gospodarki

Organizacje sieciowe jako nośniki innowacyjnego rozwoju gospodarki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Monografia przedstawia problematykę zarządzania organizacjami sieciowymi w ujęciach zarówno teoretycznym, jak i praktycznym. W sześciu rozdziałach zaprezentowano Czytelnikowi wieloletnie badania jej autorów nad organizacjami wirtualnymi...
73.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystanie metody Agile

Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystanie metody Agile

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji....
54.92 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Bezpieczeństwo publiczne. Zarządzanie informacją w działaniach Policji na rzecz bezpieczeństwa i porządku publicznego w Polsce

Bezpieczeństwo publiczne. Zarządzanie informacją w działaniach Policji na rzecz bezpieczeństwa i porządku publicznego w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Sposób komunikowania organów policyjnych spotyka się często z krytyką. Zarzuca się im niezrozumiałość i hermetyczność, popadanie w rutynę i brak ładu. Zapomina się czasami, że społeczeństwo musi mieć poczucie jasności...
53.49 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Instrumenty wsparcia rozwoju lokalnego - perspektywa nauk o zarządzaniu

Instrumenty wsparcia rozwoju lokalnego - perspektywa nauk o zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Niniejsza monografia umożliwia czytelnikowi zapoznanie się z róznymi aspektami zarządzania, które jest złożonym i niełatwym procesem.Autorzy mają nadzieję, że czytelnik znalazł to, czego oczekiwał od niniejszej...
26.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie uczelnią cyfrową. Między utopią wolności a dystopią władzy

Zarządzanie uczelnią cyfrową. Między utopią wolności a dystopią władzy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wyjątkowość tej książki nie polega na tym, że jest poświęcona zarządzaniu uczelnią oraz sferze governance w szkolnictwie wyższym, ponieważ monografie o takiej tematyce były już publikowane przez krajowych i zagranicznych autorów....
87.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji

Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardziej gdy weźmiemy pod uwagę, że średni...
80.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyk

Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyk

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Treści prezentowane w publikacji są swoistą próbą integracji problematyki zarządzania ryzykiem i kształtowania innowacyjności współczesnych organizacji. Powszechnie dostępne są różne rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem,...
56.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Odporność organizacji. Cyfryzacja, bezpieczeństwo, innowacje

Odporność organizacji. Cyfryzacja, bezpieczeństwo, innowacje

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia przemiany zachodzące w funkcjonowaniu współczesnych gospodarek w obszarze zarządzania organizacjami ze szczególnym uwzględnieniem ich odporności. Autorzy opisują trzy zasadnicze wymiary odporności: bezpieczeństwo...
61.72 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, Mc Kinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and...
64.65 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach

Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym...
53.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach

Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy...
50.01 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań

Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej organizmu. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas...
58.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 4

Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 4

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Niniejsza książka jest kontynuacją cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera ponad 50 raportów z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2021 r. Zaprezentowane w...
77.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 17 z 58 : «pierwsza...1516171819...ostatnia» (1155 pozycji)