pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 18


okładka książki - Dekalog menedżera salonu beauty

Dekalog menedżera salonu beauty

Książka. Wydawnictwo: Kreator ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium niezbędnej wiedzy z zakresu zarządzania personelem, promocją, marką i finansami.Celem książki jest przekazanie wiedzy, która zwiększy kompetencje menadżerskie. Oprócz wiedzy merytorycznej zawiera szereg praktycznych...
57.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Świadomość sytuacyjna a bezpieczeństwo i informacyjna ciągłość działania w organizacjach rozproszony

Świadomość sytuacyjna a bezpieczeństwo i informacyjna ciągłość działania w organizacjach rozproszony

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka stanowi analizę i ocenę możliwości wykorzystania wybranych platform IT/ICT dla poprawy funkcjonowania organizacji rozproszonych. Ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania w warunkach zagrożeń i kryzysów autorzy poruszają...
69.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia
praca zbiorowa

Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: twarda;
Monografia składa się z dwóch tomów. Pierwszy z nich pt. Aspekt zarządczy jest poświęcony rozważaniom dotyczącym kwestii zarządzania. Czytelnik odnajdzie tu odniesienia do szeroko rozumianego zarządzania, w szczególności spraw pracowniczych mających...
25.98 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych

Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu...
53.69 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie funduszami strukturalnymi Unii Europejskiej a polityka rozwoju

Zarządzanie funduszami strukturalnymi Unii Europejskiej a polityka rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE...
37.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie senioralizacji społeczeństwa

Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie senioralizacji społeczeństwa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny...
53.69 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Decydowanie podstawową funkcją zarządzania

Decydowanie podstawową funkcją zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W klasycznym ujęciu funkcji zarządzania nie występuje decydowanie. Analiza czynności menedżera pozwala stwierdzić, że dokonywanie rozstrzygnięć jest zasadniczą częścią jego poczynań. To przekonanie stało się podstawą...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie,...
45.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przekształcanie pracy. Perspektywa pracownika i organizacji

Przekształcanie pracy. Perspektywa pracownika i organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka;
Książka omawia bardzo ważne i aktualne zagadnienie proaktywności w miejscu pracy, stanowiącej podstawę uzyskiwania pożądanych efektów w wymiarze organizacji – wydajności, kreowania zmian, innowacyjności. Specyficznym rodzajem...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie majątkiem i długiem lokalnym

Zarządzanie majątkiem i długiem lokalnym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono badania ilościowe i jakościowe w obszarze zarządzania aktywami i pasywami jednostki samorządu terytorialnego oraz autorskie koncepcje zarządzania majątkiem i długiem lokalnym. W publikacji zaprezentowano m.in....
60.05 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Hybrydyzacja zarządzania rozwojem terytorialnym

Hybrydyzacja zarządzania rozwojem terytorialnym

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest przedstawienie złożoności zjawisk kształtujących zarządzanie rozwojem terytorialnym, które przybierają hybrydowe postaci, łącząc odległe - a nawet pozornie sprzeczne - procesy. Autor dąży do ukazania, w jaki...
24.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie organizacją od kryzysu do sukcesu

Zarządzanie organizacją od kryzysu do sukcesu

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Wstęp1 Kryzys organizacji1.1 Symptomy sytuacji kryzysowych1.2 Źródła i rodzaje kryzysów1.3 Kryzys jako proces2 Informacyjne podstawy pokonywania kryzysu2.1 Identyfikacja uwarunkowań wyborów strategicznych2.2 Pozycja...
75.37 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Luka informacyjna w przedsięwzięciach informatycznych. Problemy i rozwiązania

Luka informacyjna w przedsięwzięciach informatycznych. Problemy i rozwiązania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografię uważam za bardzo cenną i potrzebną. Książka systematyzuje podjęte zagadnienia, które dotychczas w polskiej literaturze przedmiotu były tylko sygnalizowane. Na tle innych publikacji z tej dziedziny oceniane opracowanie wnosi do...
50.81 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Świadome przywództwo

Świadome przywództwo

Książka. Wydawnictwo: FNCE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie ukazuje różne modele przywództwa w organizacji, a które mogą zostać wdrożone lub stanowić inspirację dla wprowadzenia modyfikacji już funkcjonujących zasad zarządzania. Autorzy nie zapomnieli również o roli...
19.96 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Krótkowzroczność strategiczna menedżerów

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: twarda;
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważa też przełomowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, biedy. Podobnie potrafi...
37.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie kryzysowe a logistyka. Ujęcie praktyczne

Zarządzanie kryzysowe a logistyka. Ujęcie praktyczne

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia [ta] stanowi oryginalne i spójne kompendium wiedzy na temat zarządzania kryzysowego i podejmowanych w jego ramach działań logistycznych, bez których ich praktyczny wymiar byłby niemożliwy....
24.77 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie różnorodnością w organizacji

Zarządzanie różnorodnością w organizacji

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania różnorodnością w miejscu pracy, szczególnie potrzebnej w zarządzaniu personelem XXI w. Omówione zagadnienia: - podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania różnorodnością...
59.17 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Transfer dobrych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi z biznesu do jednostek samorządu terytorialne

Transfer dobrych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi z biznesu do jednostek samorządu terytorialne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Sposób zarządzania organizacjami publicznymi w ostatnich latach podlegał licznym modyfikacjom. Dynamiczna gospodarka, transformacja polityczno­gospodarcza, procesy globalizacji, wzorce europejskie, oczekiwania społeczne spowodowały, że...
38.45 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ryzyko i kryzys w procesie rozwoju organizacji

Ryzyko i kryzys w procesie rozwoju organizacji

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
RYZYKO I KRYZYS Kompendium wiedzy z zakresu funkcjonowania organizacji w turbulentnym i dynamicznym globalnym otoczeniu - niezbędne dla studentów zarządzania. W książce m.in.: ogólna charakterystyka współczesnej gospodarki oraz...
48.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - BiznesMama. Biznes urodzony w domu

BiznesMama. Biznes urodzony w domu

Książka. Wydawnictwo: Progres Marta Gargas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
A w niej: 9 inspirujących wywiadów z #Biznes Mamami, które z powodzeniem łączą rolę mamy aktywnej zawodowo z prowadzeniem domu. Ekspertki ze szklanego ekranu: Beata Sadowska, Izabela Sakutova, Katarzyna Bosacka. Studium doświadczeń...
27.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 18 z 61 : «pierwsza...1617181920...ostatnia» (1216 pozycji)