pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Tytuł książki:

Big data w zarządzaniu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
EAN: 9788320824728
ISBN: 978-83-2082-472-8
Data: 2021-12-28
51.06  69.90  18.84 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko właściwą produkcją, lecz także ogólnie - organizacją. To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki. Idea Przemysłu 4.0 jest osią serii wydawniczej, lecz - przedstawiając koncepcję big data - konieczne jest wyjście poza zarządzanie wyłącznie procesami produkcyjnymi i odniesienie jej też do innych aspektów zarządzania.

Książka "Big data w zarządzaniu" - Jędrzej Wieczorkowski, Iwona Chomiak-Orsa, Ilona Pawełoszek - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2021 r. Cena 51.06 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Bądź pierwszy - Oceń, napisz recenzję/opinię [+]