pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny - Studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce

Autor książki:

Marek Mazur

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301147372
ISBN: 978-83-0114-737-2
Data:2001-01-15
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej – stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Książka "Marketing polityczny - Studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce" - Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.