pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Kultura masowa a marketing polityczny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788376113845
ISBN: 978-83-7611-384-5
Data: 2010-02-25
31.41 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Kultura masowa a marketing polityczny - Łukasz Wojtkowski - opis książki:

Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie – realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy państwa sprawiają, że nie tylko politycy traktują je niezmiernie poważnie. Także wyborcy, komentatorzy, dziennikarze i politologowie przywiązują do elekcji amerykańskich znaczenie zasadnicze. Te wybory to nie tylko wyścig o pozycję najpotężniejszego polityka współczesnego świata, ale także pokaz nowych trendów w kreowaniu wizerunku politycznego, uprawiania kampanii politycznych, stosowania kampanii negatywnych, użycia Internetu do walki wyborczej oraz organizowania konwencji wyborczych.
Z recenzji dr. hab. Marka Jezińskiego, prof. UMK

Książka „Kultura masowa a marketing polityczny” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 132 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kultura masowa a marketing polityczny"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)
Mózg polityczny - okładka książki
Mózg polityczny Drew Westen
Państwo Islamskie. Geneza nowego - okładka książki
Państwo Islamskie. Geneza nowego kalifatu Olivier Hanne, Thomas Flichy de La Neuville