pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura masowa a marketing polityczny

Autor książki:

Łukasz Wojtkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788376113845
ISBN: 978-83-7611-384-5
Data: 2010-02-25
31.41 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie – realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy państwa sprawiają, że nie tylko politycy traktują je niezmiernie poważnie. Także wyborcy, komentatorzy, dziennikarze i politologowie przywiązują do elekcji amerykańskich znaczenie zasadnicze. Te wybory to nie tylko wyścig o pozycję najpotężniejszego polityka współczesnego świata, ale także pokaz nowych trendów w kreowaniu wizerunku politycznego, uprawiania kampanii politycznych, stosowania kampanii negatywnych, użycia Internetu do walki wyborczej oraz organizowania konwencji wyborczych.
Z recenzji dr. hab. Marka Jezińskiego, prof. UMK

Książka "Kultura masowa a marketing polityczny" - Łukasz Wojtkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2010 r. Cena 31.41 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.