pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny. Teoria i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 114 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377840467
ISBN: 978-83-7784-046-7
Data: 2011-12-19
26.13 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym.

Książka "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 114 stron i została wydana w 2011 r. Cena 26.13 zł. Zapraszamy na zakupy!