pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h

Książki z kategorii media, dziennikarstwo

Sortuj wg

Wizerunek Polski i Polaków w chicagowskim - okładka książki
Iwona Dembowska-Wosik
Wizerunek Polski i Polaków w chicagowskim "Dzienniku Związkowym"
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 35.70  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 4.2 
do koszyka

Systemy medialne państw Unii Europejskiej. - okładka książki
Aleksandra Matykiewicz-Włodarska, Monika Ślufińska (red.)
Systemy medialne państw Unii Europejskiej. Kraje pierwszej piętnastki. Seria: oblicza mediów
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 36.87  Cena wydawcy: 46.20 zł Oszczędzasz: 9.33 
do koszyka

Kultowa propaganda Rosyjski dyskurs - okładka książki
Anna Antczak, Irina Plashkina
Kultowa propaganda Rosyjski dyskurs komunikowania politycznego w przekazie telewizyjnym
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 30.10  Cena wydawcy: 33.60 zł Oszczędzasz: 3.5 
do koszyka

Tureckie media za rządów Recepa - okładka książki
Ebru Orhan
Tureckie media za rządów Recepa Tayyipa Erdogana (2003-2014)
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 16.76  Cena wydawcy: 21.00 zł Oszczędzasz: 4.24 
do koszyka

Wizerunek Polski w Daily Telegraph - okładka książki
Dorota Kokowicz
Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 31.28  Cena wydawcy: 39.20 zł Oszczędzasz: 7.92 
do koszyka

iEdukacja. Synergia nowych mediów - okładka książki
Katarzyna Potyrała
iEdukacja. Synergia nowych mediów i dydaktyki. Ewolucje, antynomie, konteksty. Seria: Prace Monograficzne 791
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 33.18 
do koszyka

Rytuały medialne w komunikowaniu - okładka książki
Aleksandra Seklecka
Rytuały medialne w komunikowaniu masowym
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 41.36  Cena wydawcy: 44.00 zł Oszczędzasz: 2.64 
do koszyka

Współczesne media - gatunki w mediach. - okładka książki
praca zbiorowa
Współczesne media - gatunki w mediach. Tom 1. Zagadnienia teoretyczne. Gatunki w mediach drukowanych
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 41.87  Cena wydawcy: 50.40 zł Oszczędzasz: 8.53 
do koszyka

wstęp do badań nad polskim systemem - okładka książki
Marek Gędek
wstęp do badań nad polskim systemem medialnym
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Norbertinum; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Cena: 25.30 
do koszyka

Działalność programowa telewizji - okładka książki
Weronika Świerczyńska-Głownia
Działalność programowa telewizji publicznej. Kluczowe determinanty programowania i dystrybucja oferty
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Cena: 35.75  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 4.15 
do koszyka

Europa dziennikarzy. Dyplomacja - okładka książki
Agnieszka Szymańska
Europa dziennikarzy. Dyplomacja mediów i post narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 35.75  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 4.15 
do koszyka

Medialny obraz rzeczywistości - okładka książki
praca zbiorowa
Medialny obraz rzeczywistości
Książka. Wydawnictwo: Silva Rerum; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 49.09 
do koszyka

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - okładka książki
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 34.38  Cena wydawcy: 39.00 zł Oszczędzasz: 4.62 
do koszyka

Współczesne oblicza komunikacji - okładka książki
Ewa Głowacka, Mariusz Jarocki, Natalia Pamuła-Cieślak (red.)
Współczesne oblicza komunikacji i informacji Przestrzeń informacyjna nauki
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 39.48  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 2.52 
do koszyka

Propaganda antyamerykańska w polskiej - okładka książki
Jacek Trojanowski
Propaganda antyamerykańska w polskiej publicystyce konserwatywnej i narodowej w latach 1898-1939
Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 37.44  Cena wydawcy: 39.00 zł Oszczędzasz: 1.56 
do koszyka

Klinika dziennikarstwa - credo - okładka książki
Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Katarzyna Konarska (red.)
Klinika dziennikarstwa - credo
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wielka obniżka cen!Cena: 24.19  Cena wydawcy: 28.00 zł Oszczędzasz: 3.81 
do koszyka

Komunikowanie polityczne - okładka książki
Ewa Maj, Ewelina Podgajna, Anna Szwed-Walczak, Łukasz Jędrzejski
Komunikowanie polityczne
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 32.03  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 9.97 
do koszyka

Organizacja i prowadzenie kampanii - okładka książki
Małgorzata Pańczyk
Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej Kwalifikacja A.27. Tom 2
Książka. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 26.19  Cena wydawcy: 28.99 zł Oszczędzasz: 2.8 
do koszyka

Moja wizja - okładka książki
Agata Młynarska, Agnieszka Litorowicz-Siegert
Moja wizja
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie, WL; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Cena: 28.04  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 11.86 
do koszyka

Biblia copywritingu - okładka książki
Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu
Książka. Wydawnictwo: Helion; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 27.14  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 12.76 
do koszyka

Pozycje: 1-2021-4041-6061-8081-100...421-426» (z 426.)