pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Media, dziennikarstwo

Książki z kategorii media, dziennikarstwo

Sortuj wg

Monitoring wolności mediów w Europie - okładka książki

Monitoring wolności mediów w Europie

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 55.76  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 3.24 
do koszyka

Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne. Tom 1. Polska i województwa - okładka książki

Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne. Tom 1. Polska i województwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 19.82  Cena wydawcy: 21.00 zł Oszczędzasz: 1.18 
do koszyka

Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań - okładka książki

Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Cena: 45.16 
do koszyka

Niemieccy słuchacze! Przemówienia radiowe z lat 1940-1945 - okładka książki

Niemieccy słuchacze! Przemówienia radiowe z lat 1940-1945

Książka. Wydawnictwo: Ossolineum ; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Cena: 26.73  Cena wydawcy: 36.00 zł Oszczędzasz: 9.27 
do koszyka

Wielki Głód w Irlandii 1845−1852 w świetle prasy angielskiej. Seria: Prace Monograficzne 769 - okładka książki

Smartfon uniwersalne medium początku XXI wieku - okładka książki

Smartfon uniwersalne medium początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 21.45  Cena wydawcy: 30.00 zł Oszczędzasz: 8.55 
do koszyka

Zakaz publikacji w prasie danych osobowych i wizerunków osób publicznych podejrzanych lub oskarżonyc - okładka książki

Zakaz publikacji w prasie danych osobowych i wizerunków osób publicznych podejrzanych lub oskarżonyc

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Obniżka!Cena: 41.59  Cena wydawcy: 45.00 zł Oszczędzasz: 3.41 
do koszyka

Cyberplemiona. Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej - okładka książki

Cyberplemiona. Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 49.79  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 9.21 
do koszyka

Zmiana usytuowania radia w komunikowaniu politycznym - okładka książki

Zmiana usytuowania radia w komunikowaniu politycznym

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 27.30  Cena wydawcy: 28.00 zł Oszczędzasz: 0.7 
do koszyka

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - okładka książki

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Cena: 32.88 
do koszyka

Od Stalina do Putina. Media w procesie umacniania kultu jednostki - okładka książki

Od Stalina do Putina. Media w procesie umacniania kultu jednostki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego ; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Cena: 25.35  Cena wydawcy: 26.00 zł Oszczędzasz: 0.65 
do koszyka

Film w perspektywie teologii mediów i edukacji medialnej - okładka książki

Film w perspektywie teologii mediów i edukacji medialnej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego ; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Cena: 19.47  Cena wydawcy: 22.00 zł Oszczędzasz: 2.53 
do koszyka

Kody i strategie w komunikacji - okładka książki

Kody i strategie w komunikacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 29.74  Cena wydawcy: 35.00 zł Oszczędzasz: 5.26 
do koszyka

Wyzwania społeczeństwa informacyjnego. Polskie i ukraińskie doświadczenia - okładka książki

Wyzwania społeczeństwa informacyjnego. Polskie i ukraińskie doświadczenia

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 24.28  Cena wydawcy: 31.50 zł Oszczędzasz: 7.22 
do koszyka

Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych - okładka książki

Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ELIPSA ; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Cena: 44.15  Cena wydawcy: 50.40 zł Oszczędzasz: 6.25 
do koszyka

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej - okładka książki

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Książka. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 14.50  Cena wydawcy: 16.00 zł Oszczędzasz: 1.5 
do koszyka

Współczesne media - media multimodalne Tom 1. Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów - okładka książki

Współczesne media - media multimodalne Tom 1. Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 25.91  Cena wydawcy: 33.60 zł Oszczędzasz: 7.69 
do koszyka

Kataklizmy w mediach. Dziennikarskie relacje z klęsk żywiołowych - okładka książki

Kataklizmy w mediach. Dziennikarskie relacje z klęsk żywiołowych

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 21.49  Cena wydawcy: 28.00 zł Oszczędzasz: 6.51 
do koszyka

Papierowi giganci - okładka książki

Papierowi giganci

Książka. Wydawnictwo: Księży Młyn ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 11.53  Cena wydawcy: 16.90 zł Oszczędzasz: 5.37 
do koszyka

Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach - okładka książki

Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Cena: 37.07 
do koszyka

Strona 1 z 20 : 12345...ostatnia» (400 pozycji)