pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka.

Autor książki:

Krzysztof Fonfara

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301179816
ISBN: 978-83-0117-981-6
Data: 2014-09-08
54.53 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Książka "Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka." - Krzysztof Fonfara (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2014 r. Cena 54.53 zł. Zapraszamy na zakupy!