pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing polityczny. Studium porównawcze
»
»
książka:

Marketing polityczny. Studium porównawcze

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 358 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301147372
ISBN: 978-83-0114-737-2
Data: 2014-07-28
Cena: 44.79  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 4.21 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing polityczny. Studium porównawcze - Marek Mazur - opis książki:

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Książka „Marketing polityczny. Studium porównawcze” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 358 stron i została wydana w 2006 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing polityczny. Studium porównawcze"
Marek Mazur - autor m.in.:
Jeziorka. Szlaki kajakowe Polski - okładka książki
Jeziorka. Szlaki kajakowe Polski Jakub Jagiełło, Marek Mazur;
Radomka. Szlaki kajakowe Polski - okładka książki
Radomka. Szlaki kajakowe Polski Jakub Jagiełło, Marek Mazur;
Broń masowego wrażenia. Kampania - okładka książki
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007... Mariusz Kolczyński, Marek Mazur;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)
Marketing polityczny w gorsecie - okładka książki
Marketing polityczny w gorsecie mediów Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka (red.)