pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym...
Tytuł książki:

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 605 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301187712
ISBN: 978-83-0118-771-2
Data: 2016-10-14
87.31  99.00  11.69 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opis książki:

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (...). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.

Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka

Książka „Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 605 stron i została wydana w 2016 r. Cena 87.31 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym..."
Produkty podobne:
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem - okładka książki
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Strategie marketingowe polskich - okładka książki
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw... Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska