pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Książki »
Tytuł książki:

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Sejmowe
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 348 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788370599027
ISBN: 978-83-7059-902-7
Data: 2009-10-19
33.60  39.00  5.4 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 21 dni

Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej. Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.

Książka "Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce" - Mariusz Kolczyński, Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Sejmowe. Książka posiada 348 stron i została wydana w 2009 r. Cena 33.60 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Zachowania polityczne. Tom 2 - okładka książki

Zachowania polityczne. Tom 2

Russell J. Dalton, Hans-Dieter Klingemann
Kampanie wyborcze - okładka książki

Kampanie wyborcze

Joanna Marszałek-Kawa (red.)
Walka o fabrykę gwoździ - okładka książki

Walka o fabrykę gwoździ

Stanisław Michalkiewicz
Produkty podobne: