pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. Tom 2

Autor książki:

Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 240x168 mm
EAN: 9788322633663
ISBN: 978-83-2263-366-3
Data: 2023-08-21
20.99 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki informacyjnej samorządów oraz aktywności mediów lokalno-regionalnych. Autorzy kładą nacisk na empirię, ilustrując w wielowymiarowej analizie złożoność i wielość funkcji komunikowania, które w najwyższym stopniu wpływa na proces kształtowania się lokalnej i regionalnej wspólnoty. Książka łączy naukowe perspektywy badawcze medioznastwa i politologii, adresowana jest zwłaszcza do osób zainteresowanych lokalnymi i regionalnymi relacjami mediów i polityki.

Książka "Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. Tom 2" - Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2018 r. Cena 20.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.