pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
»
»
»
»
książka:

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377843642
ISBN: 978-83-7784-364-2
Data: 2013-10-04
Cena: 27.66  Cena wydawcy: 33.60 zł Oszczędzasz: 5.94 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie - Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik - opis książki:

Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii marketing wyborczy media a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.

Książka „Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.

Książka posiada 252 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie"
Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.) - autor m.in.:
Przedmowa do 5 smaków - okładka książki
Przedmowa do 5 smaków Paweł Jakubowski;
Kopuła - okładka książki
Kopuła Paweł Jakubowski;
Ustawa o orderach i odznaczeniach. - okładka książki
Ustawa o orderach i odznaczeniach. Komentarz Robert K. Tobaszewski, Paweł Jakubowski;
Najemnicy cz. 1 - okładka książki
Najemnicy cz. 1 Paweł Jakubowski;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Wybory i referenda w PRL - okładka książki
Wybory i referenda w PRL Sebastian Ligarski, Michał Siedziako (red.)
Komunikacja polityczna - okładka książki
Komunikacja polityczna Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos
Produkty podobne:
Komunikacja polityczna - okładka książki
Komunikacja polityczna Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.)
Media i polityka. Relacje i współzależności - okładka książki
Media i polityka. Relacje i współzależności Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)