pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych...
Książki »
Książki »
Książki »
Tytuł książki:

Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Sejmowe
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788370598136
ISBN: 978-83-7059-813-6
Data: 2007-05-30
7.90  36.00  28.1 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 21 dni

Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce – parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, w końcu – do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.

Książka "Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce" - Mariusz Kolczyński, Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Sejmowe. Cena 7.90 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Pięć wieków Sejmu Polskiego - okładka książki

Pięć wieków Sejmu Polskiego

Stanisław Grodziski
Produkty podobne:
Broń masowego wrażenia. Kampania - okładka książki

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007...

Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
Ferajna z Placu Przegranych - okładka książki

Ferajna z Placu Przegranych

Wiesław Rozbicki
Państwo w Państwie i ja - okładka książki

Państwo w Państwie i ja

Małgorzata Cecherz
TVpropaganda za kulisami TVP - okładka książki

TVpropaganda za kulisami TVP

Mariusz Kowalewski