pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny w gorsecie mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377809235
ISBN: 978-83-7780-923-5
Data: 2015-01-19
24.95 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.

Książka "Marketing polityczny w gorsecie mediów" - Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2014 r. Cena 24.95 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.