pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
książka:

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: edu-Libri
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788365648976
ISBN: 978-83-6564-897-6
Data: 2019-07-09
42.85  54.00  11.15 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - Adam Figiel, Magda Ziembińska - opis książki:

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.

Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.

Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.

Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka

Książka „Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce” - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri.

Książka posiada 132 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Uzasadnienie prawa narodów - okładka książki
Uzasadnienie prawa narodów Robert Andrzejczuk