pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Autor książki:

Adam Figiel, Magda Ziembińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: edu-Libri
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788365648976
ISBN: 978-83-6564-897-6
Data: 2019-07-09
38.21 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.

Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.

Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.

Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka

Książka "Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce" - Adam Figiel, Magda Ziembińska - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2019 r. Cena 38.21 zł. Zapraszamy na zakupy!