pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki z kategorii media, dziennikarstwo - strona 13


okładka książki - Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce

Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest ustalenie zakresu i formy wpływu mediów na politykę. W szczególności przedmiotem badań były media informacyjne i polityki publiczne. Główne założenie pracy jest oparte na koncepcji mediatyzacji polityki i koncentruje się na...
32.44 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów

Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę...
36.33 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Radio Wolna Europa i Radio Swoboda. Lata CIA i później

Radio Wolna Europa i Radio Swoboda. Lata CIA i później

Książka. Wydawnictwo: Kolegium Europy Wschodniej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Radio Wolna Europa i Radio Swoboda. Lata CIA i dalsze jest pierwszą w pełni udokumentowaną pozycją przedstawiającą kulisy powstania oraz pierwszych dwudziestu lat funkcjonowania tych rozgłośni. Opracowanie oparte jest na kwerendach przeprowadzonych...
16.23 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Central European Journal of Communication vol. 7, No 1 (12), Spring 2014

okładka książki - Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów

Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w seriiWspółczesne media, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli...
30.63 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Kopciuszek - historie prawdziwe. Konkursy piękności jako zjawisko polityczne

Kopciuszek - historie prawdziwe. Konkursy piękności jako zjawisko polityczne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Banalność konkursów piękności w potocznym rozumieniu zwykle nie budzi wśród nas większych wątpliwości. Zwykle to wydarzenie, okraszone banalnymi stwierdzeniami o poszukiwaniu pokoju na świecie, jest postrzegane jako kolejna forma ekspozycji...
35.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Narodowy socjalizm w kinie zjednoczonych Niemiec

Narodowy socjalizm w kinie zjednoczonych Niemiec

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Sztuka / Film i teatr / film; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Książka ukazuje filmowy rozrachunek z nazizmem w kontekście zmian zachodzących w niemieckiej kulturze pamięci stanowiących fundament niemieckiej tożsamości. Autorka koncentruje się na przedstawieniach narodowego socjalizmu w kinie zjednoczonych...
40.37 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - (Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej

(Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o miejsce kobiet we współczesnej agorze trzech podstawowych dziedzin: polityki, rynku pracy, mediów. Udokumentowano sytuację przede wszystkim w Polsce,...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media i polityka. Relacje i współzależności

Media i polityka. Relacje i współzależności

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka pod redakcją Małgorzaty Adamik-Szysiak jest zbiorem studiów których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach...
38.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Seria: Oblicza mediów

Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Seria: Oblicza mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podstawowym celem niniejszej pracy było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają pokładane w nich nadzieje - czy bronią interesów obywateli...
37.97 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Człowiek, informacja, społeczeństwo

Człowiek, informacja, społeczeństwo

Książka. Wydawnictwo: Czytelnik ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Praca historyczna o charakterze eseistycznym poświęcona najistotniejszym problemom powstawania i obiegu informacji od czasów najdawniejszych po wiek XX. Autor ukazał mechanizmy tworzenia informacji, jej różnorodne funkcje i konteksty (informacja...
36.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i...
28.83 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Blog jako nowa forma komunikowania politycznego na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej 2004-2010

Blog jako nowa forma komunikowania politycznego na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej 2004-2010

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi próbę eksploracji zagadnienia blogów jako nowej formy komunikowania politycznego w Polsce. Na przykładzie prywatnych dzienników sieciowych członków Platformy Obywatelskiej, która wielokrotnie wykazywała...
24.58 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Włączenie cyfrowe - droga do reintegracji społecznej

Włączenie cyfrowe - droga do reintegracji społecznej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika specjalna; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Włączenie cyfrowe prezentuje przykłady bieżących ogólnodostępnych krajowych inicjatyw międzyśrodowiskowych z zakresu aktywnej reintegracji z uwzględnieniem wymogów funkcjonowania obywateli w społeczeństwie informacyjnym XXI wieku. Istnieje...
35.66 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Władza i polityka w literaturze political fiction: prawda czy fikcja?

Władza i polityka w literaturze political fiction: prawda czy fikcja?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Prezentowana publikacja jest oryginalnym i wyczerpującym opracowaniem poświęconym jednej z najbardziej wpływowych i fascynujących odmian literatury przełomu XX i XXI wieku, z władzy i polityki tworzącej swoisty spektakl, w którym główne role...
42.41 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Socjologia komunikacji i mediów. Seria: Disciplinae

Socjologia komunikacji i mediów. Seria: Disciplinae

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Eric Maigret profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III Sorbonne-Nouvelle pracownik naukowy w krajowym Centrum Badań Naukowych wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu. Chociaż rola mediów masowych jest w sferze...
45.14 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Projekty tożsamościowe rodziny upowszechniane w polskich tygodnikach opiniotwórczych. Tom 5

Projekty tożsamościowe rodziny upowszechniane w polskich tygodnikach opiniotwórczych. Tom 5

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
26.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Niezłomni w epoce fałszywych proroków. Środowisko Tygodnika Warszawskiego (1945-1948)

Niezłomni w epoce fałszywych proroków. Środowisko Tygodnika Warszawskiego (1945-1948)

Książka. Wydawnictwo: Von Borowiecki ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Tygodnik Warszawski był pismem najbardziej bezkompromisowym spośród powojennych pism społeczno-katolickich. Było to pismo - jak piszą Autorzy w przedmowie - które zarówno postawą jego twórców i współpracowników jak i poprzez głoszone z otwartą...
69.58 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Styl uprawiania polityki. Kształtowanie i utrwalanie podziałów politycznych we współczesnej Polsce

Styl uprawiania polityki. Kształtowanie i utrwalanie podziałów politycznych we współczesnej Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Praca składa się z dwóch części. Pierwsza ma charakter teoretyczno-semantyczny i poświęcona jest zdefiniowaniu podstawowych pojęć. Część druga stanowi komentarz do wypowiedzi liderów PiS i PO, wygłaszanych na konferencjach prasowych w pierwszym...
32.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Marketing polityczny w Internecie

Marketing polityczny w Internecie

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form aktywności politycznej a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko uchwycenie stanu obecnego i jego genezy ale również zastanowienie się nad możliwościami...
26.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 13 z 20 : «pierwsza...1112131415...ostatnia» (393 pozycji)