pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Central European Journal of Communication vol. 7, No 1 (12), Spring...
Książki »
Tytuł książki:

Central European Journal of Communication vol. 7, No 1 (12), Spring 2014

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 977189951040641
ISSN: 1899-5101
Data: 2014-05-23
19.26  21.00  1.74 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 14 dni

Central European Journal of Communication vol. 7, No 1 (12), Spring 2014 - opis książki:

Gianpietro Mazzoleni, Guest Editor’s introduction
Igor Vobič, Three paradigms of journalistic objectivity in Slovenian press history
Urszula Doliwa, Larisa Rankovic, Time for community mediain Central and Eastern Europe
Rocío Zamora, José Carlos Losada, The importance of “contextual intelligence” in political leadership audience perception
Vasyl V. Kucherenko, Cindy T. Christen, Ability to spot and resist manipulated media news about international affairs: Does political knowledge provide it
Daria Taradai, How news domestication may blur conflict: Coverage of the 2008 South Ossetia War in Ukraine
Wojciech Walczak, Crowdsourcing the mainstream. An analysis of the most frequently posted links on Facebook
Li Ji, Other-projected environmental image: A conceptual framework
Ryszard Filas, Paweł Płaneta, Zeszyty Prasoznawcze (1958-2013). An outline of the structure, content and social features of the quarterly
Interview: Walery Pisarek: Polish media studies between past and future. The role of the Press Research Centre (OBP) in Cracow
Book reviews
Notes on contributors

Książka "Central European Journal of Communication vol. 7, No 1 (12), Spring 2014" - Bogusława Dobek-Ostrowska, Gianpietro Mazzoleni (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2014 r. Cena 19.26 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]