pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce

Autor książki:

Anna Nowak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 356 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377845110
ISBN: 978-83-7784-511-0
Data: 2014-06-30
32.44 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Celem pracy jest ustalenie zakresu i formy wpływu mediów na politykę. W szczególności przedmiotem badań były media informacyjne i polityki publiczne. Główne założenie pracy jest oparte na koncepcji mediatyzacji polityki i koncentruje się na postępie tego procesu w Polsce.

Książka "Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce" - Anna Nowak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2014 r. Cena 32.44 zł. Zapraszamy na zakupy!