pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Teorie komunikacji i mediów. Tom 7
książka:

Teorie komunikacji i mediów. Tom 7

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788379770625
ISBN: 978-83-7977-062-5
Data: 2015-02-24
Cena: 40.50  Cena wydawcy: 44.00 zł Oszczędzasz: 3.5 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Teorie komunikacji i mediów. Tom 7 - Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska - opis książki:

Na tom składają się rozprawy badaczy mediów kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych m.in. Wrocławia Lublina Torunia Szczecina. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne teorii komunikacji wizualnej public relations filozofii dziennikarstwa etyki rywalizacji o medialnego odbiorcę mediatyzacji terroryzmu gier komputerowych narracji transmedialnej z pozycji polskiego obserwatora. Mimo tej różnorodności tematycznej zawarte w książce artykuły logicznie się układają w całość tematyczną i wzajemnie uzupełniają. Zaletą publikacji jest to że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny przywołują najnowsze badania i dyskusje wyciągają ciekawe wnioski które inspirują do przemyśleń. Kazimierz Wolny-Zmorzyński

Książka „Teorie komunikacji i mediów. Tom 7” - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut.

Książka posiada 400 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Teorie komunikacji i mediów. Tom 7"
Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.) - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Nietykalni. Kulisy polskich prywatyzacji. - okładka książki
Nietykalni. Kulisy polskich prywatyzacji. Prawdziwa... Piotr Nisztor, Wojciech Dudziński
Produkty podobne:
Media studies. Refleksja nad stanem - okładka książki
Media studies. Refleksja nad stanem obecnym Krzysztof Stępnik, Maciej Rajewski (red.)