pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Indeks autorów »
Karina Stasiuk-Krajewska

Karina Stasiuk-Krajewska - książki lub utwory autora


okładka książki - Dziennikarz, mediaworker, influencer. O kontekstach dziennikarskiej profesji
Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Dziennikarz, mediaworker, influencer. O kontekstach dziennikarskiej profesji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
W dyskursie naukowym pytanie o profesjonalizm zawsze będzie pytaniem podstawowym. Dlatego doceniam przedstawione w tomie tak różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, które prezentują Autorzy, oraz różne obszary tematyczne, do których...
44.36  49.00  4.64 
do koszyka

okładka książki - Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia
Karina Stasiuk-Krajewska

Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia

Książka. Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ELIPSA ; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka jest próbą ujęcia współczesnego dziennikarstwa i mediów w kontekstach powiązanych z teoretycznie rozumianą kategorią dyskursu (w ujęciu Michela Foucaulta oraz Ernesto Laclau i Chantal Mouffe). U podstaw prezentowanych idei i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teorie komunikacji i mediów. Tom 7
Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Teorie komunikacji i mediów. Tom 7

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Na tom składają się rozprawy badaczy mediów kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych m.in. Wrocławia Lublina Torunia Szczecina. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami...
41.58  44.00  2.42 
do koszyka

okładka książki - Marka, media, komunikacja
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Marka, media, komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz RosjiIgor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowegoDawid...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dziennikarstwo i Media 3. Przemiany świata mediów
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Dziennikarstwo i Media 3. Przemiany świata mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Większość tekstów zawartych w trzecim tomie „Dziennikarstwa i Mediów“ koncentruje się wokół zagadnień związanych z szeroko pojętą przyszłością dziennikarstwa. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie: w jakim kierunku zmierza...
pozycja niedostępna

okładka książki - Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje
Karina Stasiuk-Krajewska

Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji...
pozycja niedostępna