pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Jerzy Jastrzębski

Jerzy Jastrzębski - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Przestrzenie mediów i dziennikarstwa - okładka książki
Jerzy Jastrzębski

Przestrzenie mediów i dziennikarstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji - media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka...
Majowa obniżka!Cena: 37.46  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 2.44 
do koszyka

Upór poznawania. Media, tożsamość i sfera publiczna - okładka książki
Jerzy Jastrzębski

Upór poznawania. Media, tożsamość i sfera publiczna

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Konwergencja mediów jako ideologiaTożsamość i pamięć medialna Prywatne ipubliczne w mediachWydarzenia medialne w epoce globalizacjiAksjologia dziennikarstwa alternatywnegoDziennikarz jako...
Majowa obniżka!Cena: 25.33  Cena wydawcy: 29.00 zł Oszczędzasz: 3.67 
do koszyka

Ideologia i komunikacja - okładka książki
Jerzy Jastrzębski

Ideologia i komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Nowa książka Jerzego Jastrzębskiego porusza kilka newralgicznych, społecznie istotnych i paląco aktualnych zagadnień. Są to między innymi kwestie przeobrażeń systemu edukacyjnego, miejsca oraz roli nauki i szkolnictwa akademickiego w...
pozycja niedostępna

Teorie komunikacji i mediów cz. 2 - okładka książki
Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (red.)

Teorie komunikacji i mediów cz. 2

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji zaś jej zawrotna kariera związana...
pozycja niedostępna

Encyklopedia nowej ery. New Age - okładka książki
Stefan Bednarek, Wojciech Bockenheim, Jerzy Jastrzębski

Encyklopedia nowej ery. New Age

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Nowa Era, New Age, Era Wodnika, Spisek Wodnika, Nowy Wiek, Ruch Nowej Ery to różne nazwy kosmopolitycznego i spirytualistycznego ruchu kulturowego, który w bardzo poważnym stopniu wpłynął na wrażliwość i sposób myślenia człowieka....
pozycja niedostępna

Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej - okładka książki
Jerzy Jastrzębski

Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Na rynku mediów. O mediach i etyce dziennikarskiej Jerzego Jastrzębskiego to tom szkiców, który zainteresuje nie tylko aktualnych i przyszłych dziennikarzy, ale również - należy mieć nadzieję - liczne rzesze czytelników współczesnej prasy i...
Cena: 10.50  Cena wydawcy: 25.00 zł Oszczędzasz: 14.5 
do koszyka

W ciekawych czasach. Szkice o kulturze i edukacji - okładka książki
Jerzy Jastrzębski

W ciekawych czasach. Szkice o kulturze i edukacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Czy kultura” jest nam jeszcze potrzebna Myślenie u progu wieku; Nau(cz)ki z postmodernizmu; Spór o wartości w epoce globalizacji; Kultura i regionalizm; Regionalizm postmodernistyczny; Jak schłopić Polskę; Odkrywanie codzienności; Kultura...
pozycja niedostępna