pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jerzy Jastrzębski

Jerzy Jastrzębski - książki lub utwory autora


okładka książki - Przestrzenie mediów i dziennikarstwa
Jerzy Jastrzębski

Przestrzenie mediów i dziennikarstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji - media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka...
37.11  39.90  2.79 
do koszyka

okładka książki - Upór poznawania. Media, tożsamość i sfera publiczna
Jerzy Jastrzębski

Upór poznawania. Media, tożsamość i sfera publiczna

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Konwergencja mediów jako ideologiaTożsamość i pamięć medialna Prywatne ipubliczne w mediachWydarzenia medialne w epoce globalizacjiAksjologia dziennikarstwa alternatywnegoDziennikarz jako...
26.59  29.00  2.41 
do koszyka

okładka książki - Ideologia i komunikacja
Jerzy Jastrzębski

Ideologia i komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Nowa książka Jerzego Jastrzębskiego porusza kilka newralgicznych, społecznie istotnych i paląco aktualnych zagadnień. Są to między innymi kwestie przeobrażeń systemu edukacyjnego, miejsca oraz roli nauki i szkolnictwa akademickiego w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teorie komunikacji i mediów cz. 2
Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (red.)

Teorie komunikacji i mediów cz. 2

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji zaś jej zawrotna kariera związana...
pozycja niedostępna

okładka książki - Encyklopedia nowej ery. New Age
Stefan Bednarek, Wojciech Bockenheim, Jerzy Jastrzębski

Encyklopedia nowej ery. New Age

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Nowa Era, New Age, Era Wodnika, Spisek Wodnika, Nowy Wiek, Ruch Nowej Ery to różne nazwy kosmopolitycznego i spirytualistycznego ruchu kulturowego, który w bardzo poważnym stopniu wpłynął na wrażliwość i sposób myślenia człowieka....
pozycja niedostępna

okładka książki - Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej
Jerzy Jastrzębski

Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Na rynku mediów. O mediach i etyce dziennikarskiej Jerzego Jastrzębskiego to tom szkiców, który zainteresuje nie tylko aktualnych i przyszłych dziennikarzy, ale również - należy mieć nadzieję - liczne rzesze czytelników współczesnej prasy i...
Przecena!!! 10.50  25.00  14.5 
do koszyka

okładka książki - W ciekawych czasach. Szkice o kulturze i edukacji
Jerzy Jastrzębski

W ciekawych czasach. Szkice o kulturze i edukacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Czy kultura” jest nam jeszcze potrzebna Myślenie u progu wieku; Nau(cz)ki z postmodernizmu; Spór o wartości w epoce globalizacji; Kultura i regionalizm; Regionalizm postmodernistyczny; Jak schłopić Polskę; Odkrywanie codzienności; Kultura...
pozycja niedostępna