pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Władza, media i pieniądze. Amerykańska ekonomia polityczna komunikowania (wybrane zagadnienia). Seria: Studia i monografie nr 508

Autor książki:

Sławomir Czapnik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373956087
ISBN: 978-83-7395-608-7
Data: 2014-09-26
23.05 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Ta pierwsza w języku polskim monografia z zakresu ekonomii politycznej komunikowania porusza wiele wątków związanych z funkcjonowaniem mediów w ujęciu krytycznym. Porusza zagadnienia amerykańskiego imperializmu kulturowego i propagandy medialnej (model propagandy Edwarda S. Hermana i Noama Chomsky ego). Jeden z rozdziałów jest poświęcony nowym mediom, postrzeganym przez pryzmat podejścia fetyszyzmu towarowego i teorii wzniosłości.

Praca jest adresowana do wszystkich zainteresowanych stykiem mediów, polityki i biznesu, zwłaszcza studentów dziennikarstwa, politologii, socjologii i ekonomii.

Książka "Władza, media i pieniądze. Amerykańska ekonomia polityczna komunikowania (wybrane zagadnienia). Seria: Studia i monografie nr 508" - Sławomir Czapnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2014 r. Cena 23.05 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.